Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hur mycket vind i gbg?
-
Hur mycket vind i gbg?
Publicerad av mushu på 13 september, 2004 vid 09:00hur mycket blåser det…ngn som varit och kollat?
pet svarade 20 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Enligt vindmätare runt omkring (grötö, onsala, osv) så blåser det c:a 12m/s SW… Jag och Pet kommer försöka komma från jobbet vid 16-tiden och dra till askimsviken om riktningen fortfarande är bra.
Mumma
-
skulle man kunna hänga med ngn dit? eller hur e enklast att komma dit?
-
Hmmm.. verkar som det vridigt så att man inte kan köra askim längre… Pet har tappat lite sugen oxå så jag undrar ifall någon skall någonstans (Torestorp kanske?) och har en plats över… Jag kan tänka mig att åka från och med nu
snälla snälla snälla
/honk
0703-977271 -
hade jag haft bil så hade du kunnat följa med mig men tyvärr jar jag inte det..men snart får jag väl skaffa mig min egna lilla skrothög
så det e ingen med bil och platser över idag? -
Verkar inte som så… vet inte vad det beror på.. tycker att alla göteborgssurfare borde vara allerta nu när det blåser så mycket.
Syd är kanske lite konstig riktning men jag är med på att köra askim eller liknande ändå fast det kommer vara oändligt med byigt.
-
Jävla poop-vind. Polman har ju sagt sydväst idag, inte syd!! Imorrn ska det ju vara sydväst oxå. …Syd då alltså om vi har otur.
Logga in för att svara.