Senaste nytt › Forums › Stand Up Paddleboard › Hur ok är luftsuparna?
-
Hur ok är luftsuparna?
Publicerad av mes på 23 april, 2013 vid 12:45Jag har en egen stenhård leksak men fru+barn borde ha något också. En stilla kvällspaddling med fru eller lek med barn…hur bra är luftsuparna anno 2012-2013? Helt ok eller njaäää?
/Mesmes svarade 11 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Hej!
Jag köpte en Naish Nalu air ifjor o körde en hel del på den, tyckte den fungerade alldeles utmärkt. Mest kört plattvatten o små-små vågor. Som jag upplever det så är dem mer än ok. Har även kört “vanliga” sup:ar men dem är ju lite svårare o slänga in i bakluckan.. Det är väl det där sista-sista glidet som man får extra på en vanlig. Men jag blev så pass nöjd att jag iår köpt en RRD touring air sup istället. Hur länge dem håller har jag ingen aning om men Naishen som jag sålt iväg såg nästan ut som den var när jag pumpade upp den första gången.
-
En ett år gammal borde ju vara i bra skick men jag undrar hur de ser ut efter tre-fem år. Den som lever får väl se. Jag smyglobbar hemma …;)
-
Det gör du helt rätt i…
Ja, det vet man ju inte, blir ju lita dyrt om man ska byta varje år. Men om inte annat kan jag ju göra ett inlägg om 3 år o tala om hur sup:en mår… -
@mannenibadet 709688 wrote:
Det gör du helt rätt i…
Ja, det vet man ju inte, blir ju lita dyrt om man ska byta varje år. Men om inte annat kan jag ju göra ett inlägg om 3 år o tala om hur sup:en mår…Juste! Jag väntar med spänning 😉
Logga in för att svara.