Senaste nytt Forums Vågsurfing Hur ser bra vågor ut?

• Hur ser bra vågor ut?

Publicerad av manger på 30 juli, 2008 vid 06:30

Tja, nybörjarfråga igen… 8]

Jag bor vid kusten, så jag har ju iallafall en liiiten chans att hitta något okej surfställe här i närheten ifall jag letar. Hur känner jag igen ett bra surfställe när jag ser det?

Jag vet, det är en ganska bred fråga 🙂 men vad ska man tänka på? Hur ska vågorna se ut, var ska de bryta, och så vidare? Vid vilken vindstyrka är det ens lönt att försöka leta?

Need pro-tips :santa:

nisse_surf svarade 16 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • nisse_surf

Medlem
    15 september, 2008 vid 17:21

aja asso vågorna ska ju vara rätt ok inte för långt ut för det blir ett jävla sug men typ ett par meter ut och om det e bra vågor så e det oftast sug så ja enormt bra vågor slår ju om som på pipeline på hawaii haha:D ja det ska inte vara storm våger iallafall

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Hur ser bra vågor ut?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.