Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hur ser spotsen ut i GBG området??
-
Hur ser spotsen ut i GBG området??
Publicerad av peter412 på 14 mars, 2010 vid 10:31Är det fortfarande is på ställerna eller är det öppet vatten. Man blir ju sjukt laddad när det är så nice väder.
hydrolift svarade 15 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Peter412;601666 wrote:Är det fortfarande is på ställerna eller är det öppet vatten. Man blir ju sjukt laddad när det är så nice väder.
People still walking across Askimsbadet last weekend, so no chance there any time soon.
-
Tjaba,
hur är isläget då? Vågar man sig ut på isen i TT?
Alternativt sjöarna i omnejden. -
Var vid Apelviken o Tylösand igår. Ingen is där i varje fall. TT dröjer väl men jag undrar hur Rågelund ser ut. Någon som vet?
-
På kohagensidan i Läjet får man göra en liten ispromenad men ute till havs är det nog rätt fritt från is………..
-
Tänkte åka ut imorgon förmiddag, för årets första vattensurf 🙂
Någon som ska ut/känner för att hänga på?Kör förmodligen söder ut från gbg till rogerlund eller läjet.
-
magnuzon;602347 wrote:Tänkte åka ut imorgon förmiddag, för årets första vattensurf 🙂
Någon som ska ut/känner för att hänga på?Kör förmodligen söder ut från gbg till rogerlund eller läjet.
Jag är intresserad att hänga på. Hör gärna av dig om du fortfarande ska iväg. Har bil men splittar gärna soppa. Bor i gbg, hör av dig!
0705750178Emil
-
hmm, är ju lite lockande! var ett tag sen man var ute på vattnet nu! men behöver va i stan igen vid 15, när tänkte ni vara tillbaka och tror ni vinden räcker?
-
Tänkte eventuellt kolla imorgon i Rågelund. Verkar vara bättre vindar då. Skicka gärna en lägesrapport!
-
Askimsviken var istäckt igår eftermiddag men det håller på att smälta. På sina ställen vid välen var det öppet vatten. Om en eller två veckor med mildväder kan man nog köra.
Erik
-
Någon som var i Rågelund igår? Funderar på att dra dit idag men behöver veta om det är isfritt.
Häpp -
om nån har en plats i bilen från götet hakar jag gärna på!!
073 621 09 36
Nils -
Lägesrapport Rågelund: Ca 30 m is. Apelviken är isfritt o bra. Varmt i vattnet.
Logga in för att svara.