Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur stort är Alex huvud?

• Hur stort är Alex huvud?

Posted by christian12345 on 11 november, 2008 at 18:46

Ja, hur stort är Alex huvud? Min mamma har precis gått med på att virka en mössa åt honom, men måste veta hur stort huvudet är.

Någon som vet? Eller kanske någon som har hans e-mail så kan jag fråga honom? Vi snackar alltså Göteborgsjuntans Alex.

sourra replied 16 years, 1 month ago 8 Members · 7 Replies
  • 7 Replies
  • kamikazekiteren

Member
    11 november, 2008 at 18:49

Det är dubbelt så stort som helften.
    ?? eller??

Har du nogra fler frågor?

• mania

Member
    11 november, 2008 at 18:55

4 * Pi * r2

• johanw

Member
    11 november, 2008 at 19:56

som en melon typ

• krillan82

Member
    11 november, 2008 at 20:04

det är summan av totalinegralen i den trippel deriverade funktionen av godtyklig punkt i den 3 dimensionella arean. + 1. Delar du detta med derivatan av den inegrerade funktionen i upg B får su svarat i mm.

• rusiak

Member
    11 november, 2008 at 20:15

Wowowowowowwo, är så grymt förväntansfull på min myssa. Kommer ihåg en gammal god vän i Säffle. När vi gick i småskolan så retade vi honom för att hans mösssa såg ut som en ollonmössa. Hoppas inte denna blir så, för jag tror min vän har ganska bra minne + tog en del skada av vår mobbning.

Ni har alla väldigt rätt vad gäller storleken på min skalle, gött mos! Dock får det nog vara en liten melon Johan, för min skalle är mer som en dvärgskalle. Christian, för att tala maskor så tror jag vi uppskattade att min myssa skulle vara ett par maskor mindre än din. Är de gott nog? Kommer du ihåg vad vi snackade för färger? Det gör inte jag, men grönt o svart hade varit cool.

//Alex

• _sofia_

Member
    11 november, 2008 at 20:25

Rosa så den matchar shortsen 😉

• sourra

Member
    12 november, 2008 at 00:25

Handvirkat i grönt och svart, som de hårda killarna har. Hur stor skalle han har vet jag inte men hans näsborrar rymmer en Stål-Långbenjordnöt vardera.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur stort är Alex huvud?

You must be logged in to create new discussions.