Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur tar jag mig till Dahkla?

• Hur tar jag mig till Dahkla?

Publicerad av lance på 26 december, 2011 vid 20:43

Tja, funderar på att ta mig till Dahkla Morocco i jan. Hur tar jag mig dit? Flyg till Agadir och bil sedan? Boende i Dahkla vet ngn ngt?

lance svarade 13 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • danger

Medlem
    26 december, 2011 vid 21:27

Hade personligen inte åkt bil genom Västsahara med tanke på det politiska läget i området…

• stebe

Medlem
    28 december, 2011 vid 10:44

http://kiteclub.se/post/Dakhla-Vastsahara.aspx

Vi flög AirFrance Landvetter-Paris-Casablanca och Sedan Air Marocco (eller nått) från Casablanca till Dakhla.

Bo kan man göra på kitecentret. http://www.dakhla-attitude.ma/index_en.php

Januari är dock lite off-season.

• lance

Medlem
    28 december, 2011 vid 17:34

Ahhh Stebe ! Tack för info, kanske blir annan plats ändå då :/ Har kikat en del på Kap Verde med får se, kanske blir det istället. Frun skall med och då mpste det finnas mer än surf 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur tar jag mig till Dahkla?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.