Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hur tar man sig till Isla Margarita, flygbolag ?

• webbe

Medlem
    26 oktober, 2005 vid 15:27

Svar till:

Ring en resebyro! Vi brukar åka med Condor (lufthansa)
    Göteborg-frankfurt-Porlamar

[/ QUOTE ]

ta jobb på en resebyrå så åker man stadigt billigt… det gör jag i vinter när jag ska dit smile.gif
    jag ska ju dock dit och träffa tjejen och försöka få in henne på kitesurfing också… någon som har koll på ett ”tjejvänligt” boende på margarita där det finns kitemöjligheter?? någon liten hydda på stranden e typ det jag jagar efter men det e inte det lättaste att hitta…

simma lugnt

• danneman

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 16:49

Vi eller tdk håller på att mailar om bonde i elyaqe!

Köpte biljetter i går på Ticket gick smidigt som faen!
    dessutom slipper vi mellanlanda på Caracas.
    flyger den 20/2 från landvetter sedan frankfurt sen Porlamar:
    Pris 9187:- inkl skatter! grin.gif

• leh

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 21:28

Då hamnar vi nog på samma plan, jag och Henrik bokade i förra veckan, 20/2 till Frankfurt och Porlamar. Vi stannar dock bara tre veckor. Boendet tänkte vi nog fixa på plats, eller är det någon som vet om mycket blir fullbokat? Undrar även om att hyra surfgrejer, är det smartast att boka innan eller brukar det finnas mycket ledigt i slutet av februari? Vi bokade flygbiljetter hos Carlsson Wagonlit, dom var väldigt hjälpsamma och tröttnade inte på oss fast vi ändrade datum flera gånger. Priset blev 9011kr.
    /Lisa

• lech

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 19:19

Hej
    Kolla http://www.falklauritsen.dk/FrontPage.htm
    har själv bokat flygresa med Falk Lauritsen från Köpenhamn till Porlamar 14-28 februari
    ///Lech

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hur tar man sig till Isla Margarita, flygbolag ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.