Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hur tight (läs baggy) ska en torrdräkt vara?

• sourra

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:24

Det är fan överkomligt för en torris.

• gonzo

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:26

ja särskilt när den e så cool

• hengo

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:27

faaan varför köpte jag min jättebraiga xcel infinti förra året!? Den där är ju så clean. äh, kan ju alltid köra infinti + normal snowkiteutstyrsel OVANPÅ, då får man samma look ungefär

seriöst, dräkten ser ju cool ut men undra hur praktiskt de är, fast de är ju ett pris man får betala. “When its really cold you can just zipp this up” han vet fan inte vad kyla är!!

• sourra

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:28

Ja. Cool. Bara att peta in Kriss-Kross i lurarna, sen är man down med kidsen.

• gonzo

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:29

@hengo 498053 wrote:

“When its really cold you can just zipp this up” han vet fan inte vad kyla är!!

hahahaha aloha

• milkman

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:33

@sourra 498054 wrote:

Hmm.. Var inte Kriss-Kross när jag VAR dom där kidsen?

• sourra

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:38

Ja, när det blir riktigt kallt och tempen går under 16 grader, då åker den upp…

• hengo

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:41

@sourra 498054 wrote:

hade krisskross kiteat så är jag helt övertygad om att han kört den torrisen (även i 30gradig miami) i kombination med liquid forcekites

• hengo

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:43

tänkte p¨å rick ross men ja krisskross skulle kunna funka i kombination med den dräkten också

• sourra

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:45

Inte han Hengo, de. Daddy Mac & Mac Daddy. Sjukt heta snubbar =)

• ninoh

Medlem
    8 september, 2008 vid 21:00

den där dräkten e ju sjukt FEET.. kan ju knappast finnas nån snyggare, helvete.. jag som precis köpt en ful torris.. nån som vill köpa en ful torrdräkt?

• hengo

Medlem
    8 september, 2008 vid 21:04

sitter som ett schmäck

• highflyer

Medlem
    8 september, 2008 vid 21:04

CT bindningar och snowboard goggles så är man ju i full mundering.

• johnk

Medlem
    8 september, 2008 vid 21:25

Jag tycker det är gött med lite luft i dräkten. Ligga och flyta runt som en boj 🙂 Inte så effektivt när man bodydragar efter brädan och den ligger bakom dock.
    Har man lite luft i så isolerar det lite mot kyla på kroppsdelen man har högst (oftast överkroppen). Det gör inget om dräkten är lite bagy här och där, men tvärt om är inte så kul eftersom den inte töjs. Att få plats med tjocka kläder på vintern är gött som f-n.

• johnk

Medlem
    8 september, 2008 vid 21:34

@hengo 498053 wrote:

faaan varför köpte jag min jättebraiga xcel infinti förra året!? Den där är ju så clean. äh, kan ju alltid köra infinti + normal snowkiteutstyrsel OVANPÅ, då får man samma look ungefär

He he. Det senaste. Först boardshorts över våtdräkten och nu blir det skaljacka över torrdräkten. Börja pimpa! Själv inser jag att jag nog får börja med att fixa hålen i latextätningarna.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hur tight (läs baggy) ska en torrdräkt vara?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.