Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur var Fituna idag?

• getwet

Medlem
    8 juni, 2008 vid 17:49

Uj så bra, Fituna bjöd på underbar segling idag! Ca 10ms och massor med kompisar precis som det ska vara.

• electric

Medlem
    8 juni, 2008 vid 17:53

@dude 473238 wrote:

…undrar en som var på Dalarö.

Fituna var helt suveränt. Faktiskt ännu bättre än i fredags, med något starkare sjöbris än då (jag tippar tidvis 8 m/s, kanske mer). Att det var tropikvarmt gjorde förstås inte saken sämre …

• koa

Medlem
    8 juni, 2008 vid 19:01

Bra tryck i North RAM 6,3 och Falcon 80…solsken…+25 grader…+glada kompisar 😀
    Peter H körde 5,0 och Skate…

• koa

Medlem
    8 juni, 2008 vid 19:08

Kan bara instämma…inte ett moln…jämn fin vind…
    Mycket Bra tryck i North RAM 6,3 och Falcon 80…solsken…+25 grader…+glada kompisar.
    Peter H körde 5,0 och Skate..

• dude

Medlem
    8 juni, 2008 vid 20:43

Tack för rapporter!

Det var inte så annorlunda på Dalarö som på Fituna. 5.3 funkade bra till någon gång mellan halv sex och sex på kvällen. Lite ner någon gång men inte farligt. Tyvärr kom jag själv inte ut på vattnet förrän kl sex så det blev nån bok med 5.8 för mig innan vinden dog, som den brukar göra framåt kvällen.

Grymt fin dag kan jag bara instämma i. Sommar sol vind o vatten är härligt 🙂

• henryk

Medlem
    9 juni, 2008 vid 06:50

Superfint på Fituna – lyckades för en gångs skull ta med rätt grejer – rigga rätt storlek – och få fart på prylarna…

• henryk

Medlem
    9 juni, 2008 vid 19:05

Skitfin fituna dag – se om det funkar med bilderna nu…
    Japp, nu funkar det att lägga upp bilder igen… som sagt – årets bästa dag på fituna ? – jag lyckades ovanligt nog ta med rätt grejer – rigga rätt storlek – och få fart på prylarna…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur var Fituna idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.