Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur var rean på Skidsport?

  • jonasp

    Medlem
    2 september, 2004 vid 13:03

    Jag var där och kollade lite idag. Tänkte mest kolla våtdräkter men de var mest för stora eller så var de kortärmade. Halva priset på Np dräkter e ju inte helt fel men jag fyller ju knappast upp en 56:a.

    Annars var det kul o se den större butiken fast det kändes inte som det var mer grejor där-myckt luft. 05:orna va ju kul o se också,rrd brädorna e riktigt fina. Det finns vissa brädor till riktigt bra pris men det gäller ju att dom passar en perfekt för det e inte så många att välja på. HT-vågisen från 02 för 4000:- skulle jag nog ha köpt om den varit lite större.finns en shift o en superrazor billigt också. Seglena är inte direkt upphetsande billiga tycker jag.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 september, 2004 vid 13:15

    Surfkeppler är min enda surfshop nuförtiden. Det är bara utanför Sverige som man verkar kunna hitta utrustning som är värd priset.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 september, 2004 vid 13:36

    Har du någon webadress till shoppen?

  • surfen

    Medlem
    3 september, 2004 vid 13:50

    Fick precis min nya bräda från dom igår! Fyra dagar tog det att få hem den till dörren…. Mistral SWITCH V97 03 4135kr med frakt.
    http://www.surfshop-keppler.de/

  • the_novice

    Medlem
    3 september, 2004 vid 14:49

    Låter nästan lite dyrt, tror jag gav 350 euro för V87:an i våras (utan frakten då)…
    Himla go bräda annars som verkar ha blivit underskattad, funkar både till freeride och vågor med lite olika fenor. Original fenan är ganska race-aktig tycker jag och ger väl bra med fart men till våg körning funkar det bättre med en med bredare bas.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 september, 2004 vid 14:54

    Adressen fick du tydligen av “surfen”. Auslauf betyder REA på tyska. Årets prylar är inte så jättbilliga ännu, men grejorna från 2003 har bra priser. Dom borde snart sänka priset på 2004 års prylar också.
    /Jeppe

  • surfen

    Medlem
    3 september, 2004 vid 15:25

    379€ för bara brädan, 71€ för frakt. Frakten verkar det vara olika summor på varje gång man beställer? När jag beställde V87an så blev frakten bara 25€. Men det är fortfarande billigare att beställa från Weeerner än att köpa det här i Sverige.
    Och som du säger en riktigt skön bräda är det ialla fall.
    Själv så kör jag med Mistral Custom Flow fenor(27cm) till V87 fungerar perfekt och ger en lite mjukare gång utan att brädan fastnar när man trycker till.

  • styret

    Medlem
    3 september, 2004 vid 17:43

    sen kan ni beställa er tamp från tyskland när den går av i framtiden. gutt att behöva vänta i en vecka för att nerhalstampen ska komma med fet fraktsedel på det.

    stöd svenska handlare!

  • poppo

    Medlem
    3 september, 2004 vid 18:40

    kan bara hålla med styret. låt inte snålheten bedra visheten…

  • kajtaren

    Medlem
    3 september, 2004 vid 23:01

    Vilken TÖNTIG bild killen 3496.jpg

    tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif

  • jonasp

    Medlem
    4 september, 2004 vid 05:51

    hmm just nedhalstampen är väl inget bra exempel? kommer nog alltid att gå att få tag i bra 3 eller 4mm förtöjda linor..

  • surfen

    Medlem
    4 september, 2004 vid 06:45

    Näää, då går jag till Båttillbehörs butiken och köper ett par meter nerhalstamp på 4mm och får välja typ av tamp och färg till ett mycket lägre meterpris än hos min lokale surfhandlare. wink.gif

  • surfen

    Medlem
    4 september, 2004 vid 06:48

    Ja jag håller med dig Magnus.. Var handlar du själv? wink.gif

  • styret

    Medlem
    4 september, 2004 vid 07:07

    okej. jointen i mastfoten.
    ni kanske förstår vad jag menar iallafall.

  • surfen

    Medlem
    4 september, 2004 vid 07:14

    Du har rätt Styret…. Men man är sig själv närmast och vill få ut så mycket som möjligt för pengarna. Och du. Jag köper även brädor och segel hos er på Öland när jag är där. Bra pris och plats i bilen när man ska hem så pula in grejerna bara!!! tongue.gif

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur var rean på Skidsport?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.