Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Hurghada?
-
Tänkte väl det. Men det är go service och sjysst folk på Colona. Grymmt kul o ha varit där. Ögondroppar rekomenderas! det känns lite i ögonen om man varit i vattnet ett tag.
-
Håller med dig. Det är ett kanonställe med bra organisation!
-
Det som är riktigt ballt är att dom har all utrustning ute på nätterna. Det patrullerar beväpnade vakter där hela tiden på kvällar o nätter. Beväpnad där nere betyder verkligen beväpnad. Dom hade ju lätt 20 -30 brädor i ett ställ o ett 20 tal kites med.
-
Jag såg då inte en enda beväpnad vakt dem 2 veckor jag var där
-
Svar till:
Jag såg då inte en enda beväpnad vakt dem 2 veckor jag var där
[/ QUOTE ]
Skojar du eller?! bara deras poliskontroller e ju hel sjuka, ´snutarna har ju Kalashnikow. när va du där då? det har ju varit lite oroligt nerigenom ett tag.
-
Nej skölden. Dom hade pansar-sköldar på hjul som dom kunde campa bakom. Du ser väl sen silvriga på bilden.
-
Jojo, men inte patrullerar dem vid colona inte! Är ju hotell Magawish beach boys som vaktar där.
-
Är det tvunget att betala avgiften för surf där egentligen? man kan väl starta själv uppe vid tränings bukten? Jag menar jag hade noll nytta av den hjälp som fanns att få. Funderar på att dra dit i spetember igen då det hlet klart verkar vindsäkrast där i hela europa och turkiet blir aningen för dyrt, charter finns men man måste åka taxi en bit till surfspoten.
-
tror att man måste betala avgiften för kiting, men du kan ju alltid fråga dem…
På söndag ska upp till den där coola spoten igen norr ut. tar lite fler bilder då..
Logga in för att svara.