• rocco

Medlem
    21 juli, 2005 vid 13:42

ja utgick från träningsbukten. men avgiften e ju inte direkt dyr!

• sj0gren

Medlem
    21 juli, 2005 vid 14:58

kunde man inte få hjälp med kiten med om den trilla ner å så av båtkillar? sikken service fast man kan ju ta upp den igen själv grin.gif

• skanepaul

Medlem
    21 juli, 2005 vid 19:54

Nä, men absolut zero nytta har man av den. Det är iofs lunch på Magawish i 13 dagar eller middag (så man slipper den horribla buffen!!) i ca 7 dagar…

• zoolander

Medlem
    21 juli, 2005 vid 20:09

jag vill åsså dit..
    och du palle.. har du inte fler filmer att lägga upp?

• sj0gren

Medlem
    21 juli, 2005 vid 21:17

Ja med, Zoolander jag får åka med dig för min polare vill inte bli sprängd i bitar av alla terrorister crazy.gif

• luuddee

Medlem
    22 juli, 2005 vid 09:09

vafaen ska ni dit o gööra .. nästan alla säger att det e skit där.. fan dålig vind, käss mat, käss alllt.. fan åk till nått ordentligt istället

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juli, 2005 vid 09:15

Gnällspikar stannar hemma framför datorn, andra är välkomna ner hit för att testa!

• curry

Medlem
    22 juli, 2005 vid 10:15

vadfå? de e sant!

iaf på vintern..vinden suger! byigt som fan, maten suger PUNG om man inte äter fet buffé på hotellet..för då är det feting bra…iaf där jag bodde.
    Sen är det världens tråkigaste “stad” fylld med giriga araber. Sen är det typ inte plattvatten heller, typ chopp..
    Men bra dykning laugh.gif, och bengan e gosig. Och dessutom åker dom ut med båt och launchar en om man tappar kiten och det tar en stund o få upp den grin.gif, mao..om man e lat och inte har 5 lina kan man ligga o skvalpa i 3 minuter..sen kommer dom hahha..d e bra service.

jaja. det är säkert bättre på sommaren..verkar ju va då det ska blåsa ändå.

• skanepaul

Medlem
    22 juli, 2005 vid 12:37

Hur bra vind som helst!!! Bry dig inte så mycket om vad folk säger, upplev själv. Körde duktigt riggad på 9 och 12 när jag var där i juni, 16 en dag. lite byigt 2 dagar av 11!! Alltså vind 11 dagar av 13. Åker dit igen i september FÖR att det inte känns lönt att åka längre en vecka. Vintertid hade jag aldrig åkt dit. Buffen på Magawish (hotellet som ligger i anslutning till Colona, kitestället) suger, annars är maten precis som hemma.

• skanepaul

Medlem
    22 juli, 2005 vid 12:40

Och det är superplatt precis bakom sanddynerna annars precis som habo. O Habo suger ju verkligen, så skitsamma alltså, fast varmt o skönt o vind! Så tar man bort vinden så är det som habo, fan jag stannar hemma man kan ju ha tur med vind här i sep…

• skanepaul

Medlem
    22 juli, 2005 vid 12:57

Annars får du gärna rekommendera något annat i september??
    Var inne på turkiet som också ser bra ut, men det blev för meckigt.

• zoolander

Medlem
    23 juli, 2005 vid 09:07

jag var där i december.. och det va svingött! verkligen roligt! och maten va god..

• anonym-anvandare

Medlem
    23 juli, 2005 vid 11:27

Svar till:

Jag och en polare tänkte åka till Hurghada och kitea ett nån vecka eller två. Vilken tid på året är det bäst där? Någon som vet?

[/ QUOTE ]

Synd att dom smällde bomber i närheten inatt.. annars hade man varit sugen på att dra ner dit!

• sj0gren

Medlem
    23 juli, 2005 vid 12:01

De hade ju sprängt lite bomber där nu såg jag igår. Fast det var nog inte i Hurghada men ändå. Det är säkert fint där.

• funkyman

Medlem
    23 juli, 2005 vid 12:45

Hela sommaren blåser det. Idag har vi t.ex. 25 knop!!!

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.