Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Hurghada 5 april

• Hurghada 5 april

Publicerad av snygging på 13 mars, 2005 vid 14:09

ska till kamel landet och kita 1v och funderar på vad man skall ta med sig 9,12,16 och 2 brädor eller bara 12,16 och 1 bräda och vad kostar det att ta med sig? några tips?

eddie svarade 19 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • eddie

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:22

Skit i 16 om du skall lämna ngt hemma…. Vad väger du?
    2 brädor?

• snygging

Medlem
    13 mars, 2005 vid 19:03

83 väger jag, jag har en bräda 1.45 0ch 1.59 som jag brukar skifta mellan beroende på vågor och kraft, jag trodde det var 9:an jag skulle få minst behov av, men som sagt var jag har aldrig varit där, får ringa flygbolaget och se max vikt och vad min utrustning väger. skoj skall det bli ivarjefall

• luuddee

Medlem
    13 mars, 2005 vid 19:19

lämna 1.59 hemma. . fan rena pråmen ju.. den andra för den delen också.

• eddie

Medlem
    14 mars, 2005 vid 21:43

Jag hade 1 bräda, tre kites, tre bommar, två våtdräkter, det väger ca 23 kg… Jag tror sällan de kräver dig på övervikt (utom möjligen Ryan) om du håller dig under 25 kg. Sedan hade jag mina vanliga kläder i handbagaget… det finns ju en möjlighet att gömma det medans man checkar in. Vissa kan annars vara lite kinkiga och vilja väga det också. Fast det funkar ju inte att försöka boarda planet med en hockeytrunk… smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Hurghada 5 april

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.