Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hurghada – Magawish

• Hurghada – Magawish

Publicerad av kitemaster på 1 december, 2002 vid 16:09

Tänkte kolla om det är någon som vet om Fritidsresors “Blue Village Magawish” är samma hotell som Colona Watersports? Vad är annars skillnaden?
    Tack på förhand!
    Erik

anonym-anvandare svarade 20 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jeppepeppe

Medlem
    21 december, 2002 vid 12:49

Jag vet inte om det är samma sak, men jag var på Magawish förra hösten och de har ett windsurf- och kitecenter på stranden vid hotellet. Helt OK saker, i alla fall på windsurfsidan. Kite vet jag inte så mycket om, men det var en hel del som körde kite där!

• kitelife

Medlem
    5 januari, 2003 vid 10:15

Jupp det är samma, dom har både kite och surf med lektioner i båda….

• funkyman

Medlem
    21 juli, 2004 vid 16:34

Stämmer och n uhar de mycket bra grejor både för Wsurf och Ksurf.

N

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juli, 2004 vid 07:20

Ja! Var där under v 9 -04. Det blåste tyvärr bara två dagar. Dykcentret välorganiserat och ordentligt. Svenska killar. Dyrt! Trevlig strand, mindre surfuthyrning (australiensare, trevliga), helt ok, välskött. Priserna då per timme ca 16Eu.
    Mycket bra kitestrand. Stora ytor helt ostört!
    Andra hotell i närheten, bl a Sofitel med något lägre priser och större surfuthyrning. Nya Fanatic.
    Mvh

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hurghada – Magawish

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.