Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hurricane fenor.

• Hurricane fenor.

Publicerad av kobrakai på 10 november, 2013 vid 20:06

Till er som har Hurricane weed och hurricane ss. jag är lite sugen på dessa men undrar lite över karaktären. Är det mycket lyft i dessa? Är dom styva eller mjuka? behöver man gå upp/ner i strl mot andra fenor? Går dom att få tag på överhuvudtaget? Har mejlat utan resultat. Kanske fler som är sugna och då kanske det går att få till ett gruppköp :cool2:

kobrakai svarade 11 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • kinetic

Medlem
    10 november, 2013 vid 20:20

Hurricane är rätt mjuka…MEN det finns nån som mallat av fenorna i G10, o då betydligt styvare, o minns jag rätt så funkade de lika bra som originalet…Så hemligheten ligger kanske inte “bara” i styvheten…

Annars har du denna blivande “Hurricane-killer” 😀 http://www.surfzone.se/kop-salj/visa-annons/4596/fena-speed-weed-28-cm-tuttlebox/

• kobrakai

Medlem
    10 november, 2013 vid 20:34

Ok, tack för infon. Ja jag har sett din hurricane killer, ser fin ut. Lite mer R&D där så har du nog en dräpare 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hurricane fenor.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.