-
Hus att hyra på Naxos?
Tänkte hyra på Naxos eller Paros 3-5 veckor nästa sommar. Vi har två småttingar och vill bo i närheten av stranden söder om Naxos by. Tacksam för tips…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Hus att hyra på Naxos?
Tänkte hyra på Naxos eller Paros 3-5 veckor nästa sommar. Vi har två småttingar och vill bo i närheten av stranden söder om Naxos by. Tacksam för tips…
Jag har hyrt av Flisvos för ett antal år sedan. Det var helt OK förutom att det blåste dåligt just den veckan…
De har två surfstationer, varav den ena ligger i en lagun. Perfekt för nybörjare och barn, eller plattvattentrixande.
http://www.flisvos-sportclub.com/index.php
Edit: Såg nu att din fråga gällde hyra av hus och inte hyra av surfprylar… Har tyvärr inga tips på hus på Naxos.
Jag har också funderingar åt det hållet och har insett att man måste boka gristidigt…lär inte vara bättre nu efter två skitsomrar (sol- och värmemässigt). Jag kollade v44 nu i höst Kanarieöarna..40-50 tkr för 2 vuxna plus 8 och 11 år…va f_n???
Precis. va f_n???
Ja, det är tyvärr gristidigt som gäller (för höstlov). Bokade Teneriffa, El Medano, nu till höstlovet (v44) i våras…
Norwegian+boende landar på ca 30 tkr (2 vuxna, 2 barn. Min äldsta son är 12 och då blir det fullpris…)
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Hus att hyra på Naxos?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.