Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hus på andra sidan gatan om Torö stenstrand

• dr-masse

Medlem
    25 juni, 2012 vid 12:11

Jag är med.

Summa: 100 000

Kvar: 3 300 000

Nästa?

(utgår från att du är på oxå, eftersom du lade upp tråden… 🙂 )

• stoorfaen

Medlem
    25 juni, 2012 vid 13:01

…och när det inte blåser kan man räkna kvistar på panelen, golvet, i taket, på stolarna, på byrån, på spegelramen…på zzzz….jag lägger en krona/kvist…någon annan får göra matten!

• dr-masse

Medlem
    25 juni, 2012 vid 15:16

Va, hare blåst dåligt på sistone här?

Varför inte gå in hårt på Den Stora Klagotråden och rena själen en smula.

Seså, blada nu upp 50 000 till vårt nya klubbhus.

• dude

Medlem
    26 juni, 2012 vid 08:28

Okay, jag är med och går in med 100 000 också.

3 200 000 kvar.

Nästa?

• dude

Medlem
    26 juni, 2012 vid 08:34
    stoorfaen;691786 wrote:
    …och när det inte blåser kan man räkna kvistar på panelen, golvet, i taket, på stolarna, på byrån, på spegelramen…på zzzz….jag lägger en krona/kvist…någon annan får göra matten!

Kom igen nu Anders, har inte du tillräckligt många fenor på din bräda och anledning att bli local på stenstranden du också? 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hus på andra sidan gatan om Torö stenstrand

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.