-
Hus på andra sidan gatan om Torö stenstrand
Om sjuttio stycken av oss går ihop och köper den här för 50000 kr var så har vi en bra klubbstuga. Det är klart att den inte är direkt på stranden men det är en början i alla fall 🙂
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hus på andra sidan gatan om Torö stenstrand
Om sjuttio stycken av oss går ihop och köper den här för 50000 kr var så har vi en bra klubbstuga. Det är klart att den inte är direkt på stranden men det är en början i alla fall 🙂
Jag är med.
Summa: 100 000
Kvar: 3 300 000
Nästa?
(utgår från att du är på oxå, eftersom du lade upp tråden… 🙂 )
…och när det inte blåser kan man räkna kvistar på panelen, golvet, i taket, på stolarna, på byrån, på spegelramen…på zzzz….jag lägger en krona/kvist…någon annan får göra matten!
Va, hare blåst dåligt på sistone här?
Varför inte gå in hårt på Den Stora Klagotråden och rena själen en smula.
Seså, blada nu upp 50 000 till vårt nya klubbhus.
Okay, jag är med och går in med 100 000 också.
3 200 000 kvar.
Nästa?
Kom igen nu Anders, har inte du tillräckligt många fenor på din bräda och anledning att bli local på stenstranden du också? 🙂
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hus på andra sidan gatan om Torö stenstrand
You must be logged in to create new discussions.