Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Husbil med lastutrymme för bräda?

• Husbil med lastutrymme för bräda?

Publicerad av alfredo på 20 januari, 2008 vid 19:58

Hej Gentlemän

Jag har börjat leta efter en begagnad husbil. Vet någon om det finns någon modell som har en lastlucka bak som rymmer en bräda.

Man ska kunna skjuta in en bräda baktill i husbilen + bom och några segel. Finns det? Jag drömmer om detta, det skulle vara skönt att inte behöva klättra upp på taket och också slippa luftmotståndet.

Har sett garage bak på vissa men dessa är lagda på bredden och rymmer inte en 240cm bräda.

Tips någon?

vicky svarade 16 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • chris

Medlem
    28 januari, 2008 vid 18:03

Det finns en sk surflucka till Euramobil. Den monteras i bak och där går det att lasta in brädor etc. Förutsättningen är att bilen har ett ALKO chassi. Kom i
    slutet på 90-talet. Bilen har dubbla golv och lastutrymmet är enormt under golvet. Inga problem att få in surfutrustningen.

• spazzacamino

Medlem
    4 april, 2008 vid 09:50

varför inte en 508 med lastutrymme?:)

• chiffis

Medlem
    26 april, 2008 vid 21:06

Hej, Jag har en Fiat Ducato Husbil som jag tänkt sälja, inredningen urtagen. -88 , 10 tusen mil. Drar lite soppa, mistral wave 257 följer med perfekt surfmobil 20000 kr. Intresserad ?

• vicky

Medlem
    6 maj, 2008 vid 12:49

Hört att Vw Transporter L31 ska vara en bra vindsurfbil

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Husbil med lastutrymme för bräda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.