-
Husbilssemester/spots
Tja, tänkte kolla om man kan få lite tips om ställen längs västkusten där man kan köra ut med husbil på stranden? va i ringsegård förra sommaren och det va som en drömm.:laugh:
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Husbilssemester/spots
Tja, tänkte kolla om man kan få lite tips om ställen längs västkusten där man kan köra ut med husbil på stranden? va i ringsegård förra sommaren och det va som en drömm.:laugh:
Jag tror inte det är tillåtet/lagligt på så många stränder. Mellbystrand är den enda jag känner till. Är du säker på att det var tillåtet i Rinsegård??
I Danmark däremot är det tillåtet på många stränder.
/Magnus
Njae, mistänker att det kanske inte va det, men det va lågsäsong och bara två nätter plus att vi hela tiden höll rent och snyggt runt oss så jag tror inte det var någon fara, snarare tvärtom då det kom fram förbi promenerande folk och ville prata med oss hela tiden 🙂
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Husbilssemester/spots
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.