Taggad: 

• Publicerad av mwp på 20 januari, 2007 vid 10:14

Ett tips till er som brukar åka och träna i Hyeres om jag inte tar miste.
    Så har Flynordic öppnat en direkt linje från Arlanda till Toulon.
    Billiga flygbiljetter samt spec pris på surfutr. Själv ska jag troligen flyga ner
    med familj då vi har en kompis som bor utanför Sanary super nära Brutal-beach (Six-Fours)med skön segling kan tänka mig samma förhållanden som(nu var det tio års sen man var där)
    Varberg fast varmare och medelhavsblått vatten.
    P.s Slå upp Toulon i google så får ni upp en karta.
    Mvh Mwp

mwp svarade 17 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • getwet

Medlem
    22 januari, 2007 vid 13:22

Bugar och bockar så mycket för den infon, ett gäng speedare är snart på gång söderöver….

• tobhed

Medlem
    22 januari, 2007 vid 21:42

Bara ett tips: De är jävligt duktiga på att sno surf-utrustning nere i Hyeres – var väldigt vaksam var ni förvarar sakerna på natten. Har en gång blivit av med allt vi hade i bilen och en annan gång allt vi hade på balkongen (trots att vi bodde på andra våningen)

• mwp

Medlem
    23 januari, 2007 vid 10:02

Ja man får passa sig dom snor som fan.Finns en tragisk historia i en gammal svensk surftidnig Funsport tror jag den hette. Om en tysk som cycklade iväg på sin sprillans nya mountinbike för att köpa baguette,men när
    han komm tillbaks var hans sprillans nya folkabuss med sprillans surfgrejer
    borta.
    Mwp

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.