• rambo_johnson

Medlem
    26 april, 2004 vid 19:58

ja typ fast ändå inte redet, rätt poppis pryl i usa, typ sätt en banner på din site o skciak besökare köper besökaren får de 5% av beloppet.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 april, 2004 vid 20:02

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Följer detta med intresse och kan konstatera att det är många som vill ha en del av kakan.
    Kan nån vänlig själ förklara för mig vem det är som säljer/representerar vad när det gäller EH o Best kites.
    Tycker detta är rörigt, sen är det väl inget snack om att märket är hypat. Vissa trådar är ju som att kika in på ett väckelse möte där den ene efter den andre inte vet hur det skall bete sig för att inte kissa ner sig. Det är väl skit bra om kiterna är bra men det blir inte trovärdigare för att man håller på att tjata hål i huvet på folk.
    Jag har jobbat ett antal år med försäljning och marknadsföring och en gyllene regel är att man talar aldrig illa eller negativt om en konkurerande produkt även om den är skit kass och alla vet om det. Det är en trovärdighets fråga och gör man det blir man inte långvarig. Representerar man ett märke så kan man hissa det till skyarna eller sänka det i hamnbassängen men konkurerande produkter är man tyst om, och är man inte det så lyssnar åtminstone inte jag.
    Vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om att personer med kommersiella intressen är inne och skriver på forumet.
    Nu är kite Sverige litet men ursprungstanken var nog att vanliga användare skall utbyta tankar och ideér och företag som vill nå oss skall annonsera.
    Tråkig och korrekt!
    Kommentera gärna, intressant att höra vad andra tycker.

Det var intressant att det går att sälja kiter minst 3000:- billigare än andra märken. Med andra ord så borde det gå att köpa en kite motsvarande Nitro 14m2 för max 7300:- och inte 10300:-, eller? Den som vet var kan väl posta en länk för jag är intresserad.

Hade för övrigt, alla vindprognoser till trots skön surf i Björkäng under lördag em….

[/ QUOTE ]

väckelse möte haha, e det så illa?

BESTkiteboarding har worldwide ditrubution på best och EH, dom har ett antal ”affiliates/återförsäljare” i form av privatpersoner som rekar folk att köpa online…och får commision där igenom, Jag vet inte hur många dom har förtillfället men skulle gissa 5-10St bara i sverige.

[/ QUOTE ]

så kallat pyramidspel alltså. oook. jag ska inte köpat iaf.

[/ QUOTE ]

Bara att vänta lite så kommer det finnas ett flertal återförsäljare i Sverige.

Mvh.

Christian

• weeboy

Medlem
    26 april, 2004 vid 22:03

Svar till:

Följer detta med intresse och kan konstatera att det är många som vill ha en del av kakan.
    Tycker detta är rörigt, sen är det väl inget snack om att märket är hypat. Vissa trådar är ju som att kika in på ett väckelse möte där den ene efter den andre inte vet hur det skall bete sig för att inte kissa ner sig.

[/ QUOTE ]
    Word!

• hengo

Medlem
    26 april, 2004 vid 22:51

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Naish X4 04 säger jag baaaraaa…utan att vara sponsrad eller ha några som helst intressen i naish… wink.gif

[/ QUOTE ]

…har själv bevittnat hugos ”beachjump” test på kitebeach och kan utifrån det garantera att där är mer lyft i en freeride 12 än en x4 14

[/ QUOTE ]

kan ju bero på att de ska köras annorlunda. du beachjumpaade nog inte så högt med en X3 heller men om dudrar på brädan och kör den i 190 är det en annan sak…

[/ QUOTE ]
    Sant man kommer högra med mer fart men eftersom att X4 och Freeride är extremt lika så tror jag trots det man kan göra jämnförelser vad det gäller lyft rakt upp på stranden genom ett beachjump. nüt

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2004 vid 00:11

ja nu ni som ändå vill köra naish så säljer jag nu en 14 x4 o en 12 x4 kompletta med bom o linor splitt nya! 14- 8500kr 12a-8000kr
    aldrig anvenda

Pontus 0701-109182

team vidrig

• pepa

Medlem
    27 april, 2004 vid 04:51

Svar till:

men eftersom att X4 och Freeride är extremt lika

[/ QUOTE ]

Är det så? Hahahahahahahahaha!!!!! EH är Naish!! Känn er lurade!

• chris99

Medlem
    27 april, 2004 vid 06:19

Varför ska man bli ”återförsäljare” för Best i Sverige för, när alla kan vara ”distributörer” med egen ”kod”?!
    Kommer distributören köpa in ett större lager för att tillgodose tillgång och snabb leverans till ÅF och slutkund?

Multilevel marketing fungerar bäst på stora marknader.. Med massor av kunder..

• kalabra

Medlem
    27 april, 2004 vid 06:37

Hur funkar det med reklamationer och garanti frågor?
    Vänder man sig till återförsäljarna eller Best?

• rambo_johnson

Medlem
    27 april, 2004 vid 08:38

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

det där vetti fan assååå, X4an o Nitron är ju sjuukt lika

• pepa

Medlem
    27 april, 2004 vid 09:25

Svar till:

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

det där vetti fan assååå, X4an o Nitron är ju sjuukt lika

[/ QUOTE ]

Oj nu blev det konstigt! Jag tyckte inte Nitron och Freeridern var speciellt lika, Hengo säger att X4 och Freeridern är extremt lika och Hugge säger att Nitron och X4 är exakt likadana. Vad kan man dra för slutsats av det? Jo att alla har olika smaker när det kommer till kiteval.

• weeboy

Medlem
    27 april, 2004 vid 09:32

Word!
    hehe nu rörde de om i sin egen soppa Peps grin.gif

• kitelife

Medlem
    27 april, 2004 vid 11:30

Har du fått dom nya bommarna ännu`? med 007’s säkerhetssystem…

//Pan

• rambo_johnson

Medlem
    27 april, 2004 vid 11:37

yoo, slutet av maj..och då gjorda på Slingshots fabrik wink.gif wink.gif wink.gif

säg till om du vill ha några extra

• kitelife

Medlem
    27 april, 2004 vid 11:39

HeHe gött då blir det iaf. bra kvalle på dom ; ) jo jag vill ha några men hellst ombyggnads kitt…

Fast det är du som har designat den va?`får kolla när du får en…

//Pan

• rambo_johnson

Medlem
    27 april, 2004 vid 11:42

ja beställer hem ett gäng ombyggnads kit ser typ ut så här:

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

61 av 84 svar april 2004
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA