• rambo_johnson

Medlem
    27 april, 2004 vid 11:42

• rambo_johnson

Medlem
    27 april, 2004 vid 11:43
  • anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2004 vid 11:45

Ring mig Pan är du snäll, gäller MTB/Mvh Bengt 070-941 47 91

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2004 vid 15:51

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Naish X4 04 säger jag baaaraaa…utan att vara sponsrad eller ha några som helst intressen i naish… wink.gif

[/ QUOTE ]

…har själv bevittnat hugos ”beachjump” test på kitebeach och kan utifrån det garantera att där är mer lyft i en freeride 12 än en x4 14

[/ QUOTE ]

kan ju bero på att de ska köras annorlunda. du beachjumpaade nog inte så högt med en X3 heller men om dudrar på brädan och kör den i 190 är det en annan sak…

[/ QUOTE ]
    Sant man kommer högra med mer fart men eftersom att X4 och Freeride är extremt lika så tror jag trots det man kan göra jämnförelser vad det gäller lyft rakt upp på stranden genom ett beachjump. nüt

[/ QUOTE ]

hengo du verkar vara en översnorig småunge.

jag har mer fått intrycket att freerider är som gamla north, mycket patte och mindre depower? fast den bilden kanske ej stämmer?

• dmp

Medlem
    27 april, 2004 vid 16:04

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Naish X4 04 säger jag baaaraaa…utan att vara sponsrad eller ha några som helst intressen i naish… wink.gif

[/ QUOTE ]

…har själv bevittnat hugos ”beachjump” test på kitebeach och kan utifrån det garantera att där är mer lyft i en freeride 12 än en x4 14

[/ QUOTE ]

kan ju bero på att de ska köras annorlunda. du beachjumpaade nog inte så högt med en X3 heller men om dudrar på brädan och kör den i 190 är det en annan sak…

[/ QUOTE ]
    Sant man kommer högra med mer fart men eftersom att X4 och Freeride är extremt lika så tror jag trots det man kan göra jämnförelser vad det gäller lyft rakt upp på stranden genom ett beachjump. nüt

[/ QUOTE ]

jag har mer fått intrycket att freerider är som gamla north, mycket patte och mindre depower? fast den bilden kanske ej stämmer?

[/ QUOTE ]

PERSOOOONANGREPP!! Kitepolisen antecknar.. yeye köp er en reklamplatts på steffo för fan gubbar..

• rambo_johnson

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:01

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

PERSOOOONANGREPP!! Kitepolisen antecknar.. yeye köp er en reklamplatts på steffo för fan gubbar..

[/ QUOTE ]

All publicity is good publicity. men en fet produkt för ett fett pris är det FETASTE

• niklas82

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:40

Ord…
    det är juh inte vi som gör reklamen..

• kitelife

Medlem
    28 april, 2004 vid 00:47

Du va hakka på någon i din egen storlek ! duracell e goooooooooooooooooooooooooo ; ) eller gå på drakarna istället dom har inga polare. . .

//Pan

• preppie

Medlem
    29 april, 2004 vid 10:35

ok fick väl inte riktigt svar på frågan men fick väl belägg för mina påståenden! wink.gif

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.