Senaste nytt Forums Vågsurfing Hyra bräda i Taghazout?

• Hyra bräda i Taghazout?

Publicerad av chrillepille på 21 september, 2013 vid 06:38

Hej alla!

Jag och två till tänkte åka till Taghazout efter jul och stanna i en vecka. Är det någon som har koll på hur det är att hyra brädor på plats? Vad det kostar och vilka brädor det finns för uthyrning? Eller är det bättre att släpa med sig sina brädor från Sverige?

Ha det gott!
    Chrille

above_the_law svarade 11 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • lizalaitz

Medlem
    21 oktober, 2013 vid 10:44

Hej Chrille!

Jag är nere i Tamraght just nu (5 min från Taghazout) och kan rekommendera dig om det surfhostelet som jag är på: https://www.facebook.com/sdnsurflodge
    Det är ett avslappnat, trevligt och ganska personligt hostel. Där kan ni få låna brädor och det är rimligt billigt jämfört med de andra ställena. Jag är här i över en månad nu, det är nice!

• above_the_law

Medlem
    24 oktober, 2013 vid 20:09

Det finns fina plankor att hyra men är ju alltid skönast med egna prylar… Tar du in på t ex Dfrost så får du låna bra brädor och hyra pro-plankor billigt. Dessutom får du Moe som guide och sparar massa timmar på att lista ut bästa spot för dagen (inhemsk surfare), bor absolute beachfront med jacuzzi på terrassen mm… Prisvärt är det också med frukostbuffé etc.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Hyra bräda i Taghazout?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.