Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hyra Kite i GBG?

• weeboy

Medlem
    10 februari, 2004 vid 08:58

Letade efter samma sak förr. Det finns inga

• brickan

Medlem
    10 februari, 2004 vid 11:00

Vart kan man hyra kite i sverige då?

• patrikol

Medlem
    10 februari, 2004 vid 11:53

Fanns en ide om det i Malmö för några år sedan, men har aldrig hört att det blev något större av det. Min gissning är att det inte går alls. Verkar farligt med uthyrning av kites! Speciellt med tanke på att försäkringsbolagen inte täcker någonting!

• anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2004 vid 12:04

Hoppas det kommer men jag är tveksam. Kanske om det kommer nån sorts certifiering så uthyrarna vet att personen som kmmer och skall hyra vet hur man hanterar en drake..

• anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2004 vid 18:40

Ja, det finns ett ställe i Göteborg, kille ni ska kontakta heter Thomas på 0735-819163, jag vet han har bra priser och hjälper till med instruktioner också.

• freddz

Medlem
    11 februari, 2004 vid 10:27

mmm hade varit bra me Kite cert faktiskt, sporten är utgör ändå vissa risker m.m man måste ju ha cert till dykning m.m så varför inte? men ja antar att de är en ganska stor grej att driva genom

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hyra Kite i GBG?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.