Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Hyra utt Surfbuss

• Hyra utt Surfbuss

Publicerad av mareike på 22 februari, 2008 vid 19:39

HI…

Jag är en tysk student och studera just nu här i Stockholm. Vi vill resa genom Skandinavia i sommaren och vill tar kite-sakor med oss.

Darför söcker vi nu en buss för att resa runt. Finns det någon som vill hyra utt sin bussen for 2 eller 3 veckor?

Tack Mareike

eva__ svarade 17 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • basse

Medlem
    23 februari, 2008 vid 06:17

Hittar du ingen här så kolla blocket.se under Husbilar. Sist jag kollade där så var det ganska många som ville hyra ut sina husbilar.

Lycka till!

• eva__

Medlem
    3 mars, 2008 vid 20:10
    Mareike;446589 wrote:
    HI…

Jag är en tysk student och studera just nu här i Stockholm. Vi vill resa genom Skandinavia i sommaren och vill tar kite-sakor med oss.

Darför söcker vi nu en buss för att resa runt. Finns det någon som vill hyra utt sin bussen for 2 eller 3 veckor?

Tack Mareike

Vi har en buss som kanske kan passa.
    Gå in på http://www.hyresjakten.se

Där kan du hyra bussen.
    Vi har även en lägenhet att hyra ut.
    Vill du hyra den också, så hör gärna av Er.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA