Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hyra vindsurfingutrustning på Maui – Hawaii

• Hyra vindsurfingutrustning på Maui – Hawaii

Publicerad av mgordon på 15 juni, 2011 vid 14:00

Hej!

Jag & min fru ska nu i juni/juli till Maui och semestra + vindsurfa lite. Av vad jag förstår finns ingen uthyrning vid stranden utan hyr på ett ställe och sen kör till sin spot. Det verkar lite krångligt om man som vi planerar att köra 3-5 dagar, eller?

Sen några andra frågor:

• Hur många riggar mm behöver man för Maui?
    • Ska man boka bräda & kit?
    • Min fru är nybörjare så vi behöver en strand med platt vatten, vilken rekommenderar ni?
    • Vad gör ni med värdesaker på stranden, låser ni in nycklar/plånbok & sätter fast bilnyckel med magnet under bilen?

Tack på förhand för hjälpen!

mgordon svarade 13 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hyra vindsurfingutrustning på Maui – Hawaii

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.