Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing I Göteborgstrakten på fredag

• I Göteborgstrakten på fredag

Publicerad av glader på 3 oktober, 2013 vid 11:48

Tänkte försöka ta lite ledigt imorgon, fredag, för surf. Är det någon som skall ut på dagen imorgon i Gottskär, Torkelstorp eller annat bra SO-ställe? Har inte bestämt när jag själv skall ut, beror lite på när övriga kör. Kan inte köra på kvällen dock.

surfteo svarade 11 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • lundvall

Medlem
    3 oktober, 2013 vid 12:11

Jag kommer inte loss tyvärr, har själv spanat på semester på fredagen med vart kört med möten 🙁

• glader

Medlem
    3 oktober, 2013 vid 15:56

Snyft, jag har bara en kompis och han kan inte…

Satsar på Torkelstorp efter lunch. Måste väl vara fullt efter denna långa vindtorka.

• surfteo

Medlem
    4 oktober, 2013 vid 07:03

Tänkte om man skulle dra sig neråt idag, hur ser det ut? blir det nått tryck i vinden där nere idag?

• glader

Medlem
    4 oktober, 2013 vid 07:18
  • surfteo

Medlem
    4 oktober, 2013 vid 07:31

ser bra ut! blir till o packa bilen nu då!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing I Göteborgstrakten på fredag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.