• Publicerad av swe880 på 29 juli, 2004 vid 06:53

nån som hänger på till rangsta brygga idag eller ??..
    jag sticker vid ca 11tiden e där från 12tiden .. man kan ringa å kolla vinden på min mobil 073-9220043 .. men ring då helst efter 12.15 ..
    hoppas på en fiin dag !! laugh.gif wink.gif tongue.gif

swe880 svarade 20 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • swe880

Medlem
    29 juli, 2004 vid 07:46

ingen som ska dit idag eller ??
    nv 8-12m/s laugh.gif wink.gif tongue.gif

• jeppe

Medlem
    29 juli, 2004 vid 09:20

Jag var där på morgonen, hade tänkt mig lite surf i den hårda morgonvinden.

Men den verkar ha kommit på avvägar, för inte var det någon vind att tala om. Åkte till jobbet istället. frown.gif

Men det verkar som att vinden kommer mot eftermiddagen istället. Getwet är på plats och kommer att köra om nu vinden infinner sig?

• swe880

Medlem
    29 juli, 2004 vid 17:00

get wet åkte precis när vinden kom .. tyckte lite synd om honom .. men men .. de va inget pungdrag .. körde 7.4 och Fanatic tripple X …
    hoppas på mer vind imornn .. nån som har sett nån bra prognos ?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.