Senaste nytt Forums Idag e jag glad :)

• hank_the_tank

Medlem
    12 december, 2003 vid 11:28

Bra för dig!! Men hur lyckades du med det egentligen? Dom var ju slut på nolltid! confused.gif
    Vill oxå ha… smile.gif

• imported_borje

Medlem
    12 december, 2003 vid 12:37

Försökte få tag på dem i onsdags när de släpptes men de tog slut på typ 20min. Så imorse när jag läste Hallandsposten såg jag en resebyrå som sålde resa dit plus sittplats för 699:- Så jag knallade dit när de öppnade och de hade biljetter kvar. Fast de tog slut på stället en timme efter jag hade varit där. Så man är verkligen lyckligt lottad smile.gif

• surfskutt

Medlem
    12 december, 2003 vid 13:37

hmm han inte heller med att köpa…
    Men tänkte kombinera fotbolls-em i Portugal med att se Metallica och guns´n roses samtidigt, ska köra nån rock in rio koncert i början av juni i lissabon. Ska bara se till att fixa biljetter, allt verkar ju ta slut innan man hinner blinka.

• imported_borje

Medlem
    12 december, 2003 vid 14:23

Ja tyvärr e det så, och det värsta av allt är att man kunde köpa 12 biljetter per skalle. Inte konstigt de tar slut. ¤ per skalle borde ju räcka. Annars är det ju upplagt för att köpa och sedan sälja till högstbjudande.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2003 vid 17:54

kolla blocket.se!….det finns massor.
    rock on!

• imported_borje

Medlem
    12 december, 2003 vid 18:00

De e svindyra. Man ska inte lita på de priserna som står där. När säljarna fick ca. 200 mail så fattade de att de kanske känade på högstbjudande. Tyvärr.. frown.gif

• goran

Medlem
    12 december, 2003 vid 19:21

Metallica dog vid blackalbum, förlåt min åsikt det blir säkert ÖSS ÄNDÅ!

• surfskutt

Medlem
    12 december, 2003 vid 22:35

Håller med om att Metallica va bäst innan black… tips ta en koll på spellistan, senaste från Oslo:

Blackened
    The Four Horsemen
    Seek and Destroy
    Welcome Home (Sanitarium)
    For Whom The Bell Tolls
    Frantic
    Sad But True
    The Unnamed Feeling
    Harvester Of Sorrow
    Master Of Puppets
    Battery

St. Anger
    Nothing Else Matters
    Creeping Death

One
    Enter Sandman

Blitzkrieg
    Hit The Lights

Kan det bli annat än grymt!!

• hank_the_tank

Medlem
    12 december, 2003 vid 22:52

Kommer lätt bli grymt röj!! grin.gif
    Nu ska här letas biljetter! Har dock varken råd eller lust att ge 1500:- för en biljett!! Så synd att pengar inte växer på träd… crazy.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2003 vid 23:11

Måste fixa biljett!

Och boys……glöm inte att Slipknot är förband! Dubbeltrampet kommer dåna i GBG!

• jorgen

Medlem
    13 december, 2003 vid 22:27

Det kommer att släppas biljetter pö om pö ända fram tills att dom står på scen. Detta för att minska svartabörshandeln på biljetter.

//jörgen

• anonym-anvandare

Medlem
    14 december, 2003 vid 12:13

Man kan ju alltid gå till snikenskulle om man inte får tag på nån Biljett. smirk.gif

• surfskutt

Medlem
    14 december, 2003 vid 15:47

Vilka biljetter kommer att släppas ”pö om pö”??

• jorgen

Medlem
    14 december, 2003 vid 15:50

Det vet jag tyvärr inte. Samma sak gjordes när AC/DC var i Sverige sist. Då släpptes det biljetter precis innan dom stod på scen.

//jörgen

• highway

Medlem
    15 december, 2003 vid 19:37

Vill bara tipsa om att det nu finns biljetter att boka på Ullevi på http://www.ticnet.se

//Magnus

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA