Senaste nytt › Forums › Idag e jag glad :)
-
Idag e jag glad :)
Publicerad av imported_borje på 12 december, 2003 vid 10:14Har fixat biljetter till Metallica i Göteborg!!!! Kan bli bra ös med 40 000 på Ullevi. Jiihaaa
hank_the_tank svarade 21 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Bra för dig!! Men hur lyckades du med det egentligen? Dom var ju slut på nolltid!
Vill oxå ha… -
Försökte få tag på dem i onsdags när de släpptes men de tog slut på typ 20min. Så imorse när jag läste Hallandsposten såg jag en resebyrå som sålde resa dit plus sittplats för 699:- Så jag knallade dit när de öppnade och de hade biljetter kvar. Fast de tog slut på stället en timme efter jag hade varit där. Så man är verkligen lyckligt lottad
-
hmm han inte heller med att köpa…
Men tänkte kombinera fotbolls-em i Portugal med att se Metallica och guns´n roses samtidigt, ska köra nån rock in rio koncert i början av juni i lissabon. Ska bara se till att fixa biljetter, allt verkar ju ta slut innan man hinner blinka. -
Ja tyvärr e det så, och det värsta av allt är att man kunde köpa 12 biljetter per skalle. Inte konstigt de tar slut. ¤ per skalle borde ju räcka. Annars är det ju upplagt för att köpa och sedan sälja till högstbjudande.
-
De e svindyra. Man ska inte lita på de priserna som står där. När säljarna fick ca. 200 mail så fattade de att de kanske känade på högstbjudande. Tyvärr..
-
Metallica dog vid blackalbum, förlåt min åsikt det blir säkert ÖSS ÄNDÅ!
-
Håller med om att Metallica va bäst innan black… tips ta en koll på spellistan, senaste från Oslo:
Blackened
The Four Horsemen
Seek and Destroy
Welcome Home (Sanitarium)
For Whom The Bell Tolls
Frantic
Sad But True
The Unnamed Feeling
Harvester Of Sorrow
Master Of Puppets
Battery
St. Anger
Nothing Else Matters
Creeping Death
One
Enter Sandman
Blitzkrieg
Hit The LightsKan det bli annat än grymt!!
-
Kommer lätt bli grymt röj!!
Nu ska här letas biljetter! Har dock varken råd eller lust att ge 1500:- för en biljett!! Så synd att pengar inte växer på träd… -
Måste fixa biljett!
Och boys……glöm inte att Slipknot är förband! Dubbeltrampet kommer dåna i GBG!
-
Det kommer att släppas biljetter pö om pö ända fram tills att dom står på scen. Detta för att minska svartabörshandeln på biljetter.
//jörgen
-
Man kan ju alltid gå till snikenskulle om man inte får tag på nån Biljett.
-
Det vet jag tyvärr inte. Samma sak gjordes när AC/DC var i Sverige sist. Då släpptes det biljetter precis innan dom stod på scen.
//jörgen
Logga in för att svara.