Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Idag har jag varit Jesus!

• surfan

Medlem
    29 mars, 2009 vid 17:34
    andersbq;537849 wrote:
    Idag har vi märkt några av de stora stenarna i viken nordväst om TT-parkeringen.

Fan Anders va bra du är , du kunde hört av dej att du skulle ut i dag så hadde du fått hjälp!

• kris

Medlem
    29 mars, 2009 vid 18:22

Håller med surfan, jag hade inte backat för att hjälpa till 🙂
    Ska ut imorgon så det blir väl till att ‘inviga’ pinnarna då, grymt jobbat Anders!

• andersbq

Medlem
    29 mars, 2009 vid 18:29

@surfan 537867 wrote:

Fan Anders va bra du är , du kunde hört av dej att du skulle ut i dag så hadde du fått hjälp!

Det är lugnt, dvs det var lugnt och lågt vatten. Åkte mest dit idag för att dottern ville få premiär på vattnet innan Surfan och Jester 😉

• jester

Medlem
    29 mars, 2009 vid 18:36

Haha.. Snart är det premiär även för mig… 🙂 Har ju nya trasor att inviga nu…

• andersbq

Medlem
    4 april, 2009 vid 14:02

Idag har jag inte varit “Jesus”, utan mera “Kung Neptun”. Ja eget beröm stinker ju men “Gud” hade nästan passat bäst. 5 timmars vadande i midjedjup vatten med sörjig botten, typ 5 km.
    Men nu är iallafall Äskatorp som denna tråden började med, åter uppmärkt. Denna gång med vägpinnar.

• jumper

Medlem
    4 april, 2009 vid 15:26

Härligt Anders, grymt jobb!!!:)

• tobhed

Medlem
    5 april, 2009 vid 06:56

Anders BQ for life

• andersbq

Medlem
    6 april, 2009 vid 19:50

Dagens fråga:
    Vad föreställer denna bild?

Om du gissar rätt så kan du skicka mig ett PM, så ska du få mitt bankkonto och så kan du få sätta in en hundring (det gäller er andra med som hänger i denna tråden) för dagens insats var både dyr & kämpig!

• surfan

Medlem
    6 april, 2009 vid 20:25
    andersbq;539100 wrote:
    Dagens fråga:
    Vad föreställer denna bild?

Om du gissar rätt så kan du skicka mig ett PM, så ska du få mitt bankkonto och så kan du få sätta in en hundring (det gäller er andra med som hänger i denna tråden) för dagens insats var både dyr & kämpig!

Du har ett pm 😀

• andersbq

Medlem
    6 april, 2009 vid 20:35

Tack Surfan!
    Jo idag stack jag till Lantmännen igen, men köpte även märkfärg, märkband och 25 snöpinnar ytterligare. Totalt ca 1500:- Sedan hem och hämtade gamla kossan som jag släpade över ängarna i Tjolöholm, pulsade ut i leran och paddlade så småningom ut till den stora stenen som jag “hittade” igår, satte ner en påle modell XXL, målade den på plats med självlysande färg och pyntade med lite märkband (nådde inte ända upp till toppen). Den är såpass stor (ca 1 dm diameter, och 3 meter hög, den påminner mera om ett sjömärke…) att man kan hänga typ små ryggsäckar med extra fenor etc vid den.
    Sedan märke jag 17 stenar till runt strippen. Tur att månen ersatte solen vid halv nio!

• hanko

Medlem
    6 april, 2009 vid 20:42

Heja BQ. Du lär bli nominerad som Sveriges Vardagshjälte Nr 1 (Läs speedhjälte). Snyggt jobbat. Kommer jag till TT iår så lovar jag lösa ett dagskort !! Snyggt jobbat även om jag är nollad när det gäller TT. En hjälteinsats verkar du vara pappa till iaf.

• tobhed

Medlem
    6 april, 2009 vid 20:58

Du ska få minst en hundring i näven nästa gång vi ses, grymt jobbat.

• jester

Medlem
    6 april, 2009 vid 21:00

U got mail (eller iaf PM)

• andersbq

Medlem
    6 april, 2009 vid 21:07

Mission completed!

• speedan

Medlem
    7 april, 2009 vid 06:03

Grymt bra Anders!

Jag kommer snart ner till TT och bidrar med något.

Sida 4 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Idag har jag varit Jesus!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.