Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Idag har jag varit Jesus!
-
Har sponsrat dig lite Anders för detta fina och fenbesparande arbete du gjort/gör.
Gällande dunkar eller käppar så verkar det onödigt att märka sten som är djupare än att en käppklarar det? Syns inte käppen borde det vara ofarkigt att köra där?
/ Henrick.
-
Det, Henrick, är väl ändå inte möjligt med de fen-längder som vi är vana att se dig köra med i TT?
Lars
-
Seve1000;588221 wrote:Har sponsrat dig lite Anders för detta fina och fenbesparande arbete du gjort/gör.
Gällande dunkar eller käppar så verkar det onödigt att märka sten som är djupare än att en käppklarar det? Syns inte käppen borde det vara ofarkigt att köra där?
/ Henrick.
kan va svårt att få fast pinnen uppe på stenen och är det en väldigt stor sten kan det vara så djupt brevid stenen så inte käppen räcker till.
men va vet jag om sten:) -
Vi har en riktig bumling på 3 meters djup som vi kallar för “Folkavagnen” plus många andra som ligger i ytan på mer än snökäppsdjup.
-
Det förklarar ju saken.
Folkavagnen verkar inte kul att kliva av på.
Klagshamn ligger på listan att prova nästa år. Kompisen Lars var där och pratar alltid varmt om stället och er Skåningar:smile:Kanske ett sätt att märka vissa sten även i TT.
Ni tar upp dessa varje år om jag fattat rätt? Går dom med isen annars?
Logga in för att svara.