Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Idag var de lätt hardcore surf till 100%!!!!!

• ola_p

Medlem
    22 december, 2004 vid 20:27

Lite tråkigt att vara i åsa om nått går sönder bara…

• the_novice

Medlem
    22 december, 2004 vid 21:06

Hmmm, det är ju sant och det var ju lite problem där i lördags för kitarna….
    Det får väl bli apel då det går ju alltid bra att hoppa där, särskilt med powerwaven!

• anonym-anvandare

Medlem
    22 december, 2004 vid 21:07

Kul att det blev nåt i Gp John!
    Ses imorgon kanske!
    /Jan.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    22 december, 2004 vid 21:22

..javisste e de kul, speciellt på de sättet dem har skrivit, fått oss att framstå som..hahahaha grin.gif

Japp, ringer imorgon o kollar läget.

• kamaaina

Medlem
    22 december, 2004 vid 21:43

Fan killar ni kanske kan hoppas pa en bild i den riktiga GP imorgon bitti da….RESPEKT!!
    Maste saega att jag var grymt sugen naer jag sag er, har aldrig i hela mitt live sett askimsviken i det inferna som radde. Ni fortjaenar mer aen en forsta sida i GP, guld at er gossar och en riktigt riktigt G O D J U L!
    /Fredrik
    ps skall jag till canada sa kanske jag far borja vaenja mig vid dessa temperaturer…he he

• kamaaina

Medlem
    22 december, 2004 vid 21:45

Jag vaentar med spaenning pa filmen John!!

• drakglenn

Medlem
    22 december, 2004 vid 22:06

Ja det såg fett ut i viken i dag, blev fett avundsjuk på dig idag Rambo, f-n vad gött det såg ut…..

//Glenn

• melonen

Medlem
    22 december, 2004 vid 22:26

Du vill möjligen inte dela med dig av Gp artikeln då den knappast hittas av en letande stockholmare grin.gif

• mickez

Medlem
    22 december, 2004 vid 23:33

från artikeln: (http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=194378)

“I Göteborg finns det inte så många vintersurfare – ett tiotal ungefär.”

Vahej? snackar han blaj eller? måste fan finnas mer än tiotal vindsurfare i gbg!

coolt att ni kom med för övrigt wink.gif typiskt rambo o börja flasha o övertala journalisten att skriva rabmo istället för john cool.gif

• toka

Medlem
    23 december, 2004 vid 07:05

Fast så är det ju lite skillnad på en vanlig vindsurfare och en “vintersurfare”! (Läste också fel först…) Fast när man läser på konfen verkar det nästan vara fler än tio även av dessa till synes känslolösa fanatiker. Varken nya brädor, näsduk till segel eller jättetjock våtdräkt hade fått ut mig i ovädret igår. Starkt jobbat! Jag sparar mig till i mars/april…

• basse

Medlem
    23 december, 2004 vid 07:33

Svar till:

vettefan om jag kan surfa imorgon, har skit ont rövhen eftere idag, fick något knasigt kastfall så jag moonade boomnocken, samt blev spolad på ett par stenar när jag gjorde nått typ av ett mission wink.gif

[/ QUOTE ]

Du tar fan priset John…. Hur kan man bli spolad i Askim?? grin.gif

Synd man inte kunde köra igår. Satsar allt på -05… eller -06…. Då skall jag också köra Naish .. precis som du.

• adde

Medlem
    23 december, 2004 vid 08:23

Välkommen!

/adde

• mag

Medlem
    23 december, 2004 vid 08:58

Borde inte du skaffa Ezzy nu när du har Angulo? 😉
    /Magnus

• kelso

Medlem
    23 december, 2004 vid 09:23

Tjaa alla surfarbröder
    Jag får la försvara mig lite. Ja det är jag som rippat hårdvind i Pozo i ett år. Hade gärna kört igår men 4.2 kändes grymt stort. Hade varit överrrigad med 3.3. Älskar annars hårdvind och hade rockat fett om jag kört. Kör idag istället. Nikke & Ian vi ses i fiskebäck i dag!

Kelso, Henke

• niklas_s

Medlem
    23 december, 2004 vid 09:41

“Älskar annars hårdvind och hade rockat fett om jag kört”

HAHAHAHAHAHA, säger han som kört freestyle me 8.5 å 150 liters carve cool.gif. vi får la se va du säger efter dagens battle. see you in the very shit bay

Kelso i en very hardcore hårdvinds gipp

cool.gif cool.gif cool.gif

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Idag var de lätt hardcore surf till 100%!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.