Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Idag var de lätt hardcore surf till 100%!!!!!
-
Idag var de lätt hardcore surf till 100%!!!!!
hstrom svarade 19 år, 10 månader sedan 20 Medlemmar · 52 Svar
-
njae.. vet inte. Är ju sugen på att köra samma kit som Kungen av CapV…. Skall se om jag kan testa ett någon gång. De har ju lite annan leach tycker jag. Flexar mycket i övre rutan och inte så långt ner som de flesta andra. Intressant att testa hur det känns.
<-- Skall jobba på enhands cutback och off the lip i vår (se bilden).
-
Jonatan har väl 4.0, 4.5 och 5.2 Ezzy 2005:or. Dessutom är han numera göteborgare
/adde
-
lite taskit kanske. en hardcore grubby också. ofcourse in the very shit bay
-
Ezzy har minskat toppflexet till 05:orna som jag fattat det.
Ser ju lite lustigt ut med en topp som nästan aldrig “tar” utan slår som en jävla vimpel. Men många körde dem i SA och de ser grymt tåliga ut… -
Tjäna!
Grymt att ni hamna på första sidan i GP!!! Det är precis det som sporten behöver! Folk vet ju knappt vad vindsurfing e.
Hade gärna rippat själv i dagarna, men mina prylar är på väg ner till Perth med sjötransport (billigast så). Själv åker man ner dit i mitten av januari på obestämd framtid, fan va gööött!
Keep it up boys!!!
-
Får snacka lite med Jonatan då… Jag kan väl testa ett större än han utan problem. De är väl rätt softa skulle jag tro med vågorna de används i eller!? Får läsa lite på detta ämne.
-
Och Levi Siver ser ju inte ut att ha tråkigt när han kör heller!
På de hardcorespots jag varit på utomlands ökar andelen betydligt av riktiga vågsegel som Ezzy procentuellt sett. Ska man vara iväg länge så vill man ju inte behöva laga stup i kvarten.
/Magnus -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst23 december, 2004 vid 12:48jo men det var brutalt igår
hehe..va inte riktigt så att jag blev spolad på stenarna när jag surfade men jag blev faktiskt därimot överkörd av ett vågberg som bröt
O nästa år när jag kommer hem, sparat ihop lite pengar..så e det första jag skall handla, en NAISH 60liters vågis + ett 3.0-3.5
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst23 december, 2004 vid 15:01HÄr e ett par snapshots från cämen igår.
KOmmer en liten kort rulle sedan..vi ladda lite dåligt så de blev inte så mycket att ha..menmen. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst23 december, 2004 vid 15:02..
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst23 december, 2004 vid 15:02….
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst23 december, 2004 vid 15:02……..
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst23 december, 2004 vid 15:02…..
-