Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Idag var de lätt hardcore surf till 100%!!!!!

• basse

Medlem
    23 december, 2004 vid 09:44

njae.. vet inte. Är ju sugen på att köra samma kit som Kungen av CapV…. Skall se om jag kan testa ett någon gång. De har ju lite annan leach tycker jag. Flexar mycket i övre rutan och inte så långt ner som de flesta andra. Intressant att testa hur det känns.

<-- Skall jobba på enhands cutback och off the lip i vår (se bilden). grin.gif

• adde

Medlem
    23 december, 2004 vid 09:52

Jonatan har väl 4.0, 4.5 och 5.2 Ezzy 2005:or. Dessutom är han numera göteborgare laugh.gif

/adde

• niklas_s

Medlem
    23 december, 2004 vid 09:52

lite taskit kanske. en hardcore grubby också. ofcourse in the very shit bay

• lars_k

Medlem
    23 december, 2004 vid 09:56

Ezzy har minskat toppflexet till 05:orna som jag fattat det.
    Ser ju lite lustigt ut med en topp som nästan aldrig “tar” utan slår som en jävla vimpel. Men många körde dem i SA och de ser grymt tåliga ut…

• surf_matz

Medlem
    23 december, 2004 vid 10:22

Tjäna!

Grymt att ni hamna på första sidan i GP!!! Det är precis det som sporten behöver! Folk vet ju knappt vad vindsurfing e.

Hade gärna rippat själv i dagarna, men mina prylar är på väg ner till Perth med sjötransport (billigast så). Själv åker man ner dit i mitten av januari på obestämd framtid, fan va gööött!

Keep it up boys!!!

• basse

Medlem
    23 december, 2004 vid 10:32

Får snacka lite med Jonatan då… Jag kan väl testa ett större än han utan problem. De är väl rätt softa skulle jag tro med vågorna de används i eller!? Får läsa lite på detta ämne.

• mag

Medlem
    23 december, 2004 vid 10:51

Och Levi Siver ser ju inte ut att ha tråkigt när han kör heller!

På de hardcorespots jag varit på utomlands ökar andelen betydligt av riktiga vågsegel som Ezzy procentuellt sett. Ska man vara iväg länge så vill man ju inte behöva laga stup i kvarten.
    /Magnus

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    23 december, 2004 vid 12:48

grin.gif jo men det var brutalt igår wink.gif

hehe..va inte riktigt så att jag blev spolad på stenarna när jag surfade smirk.gif men jag blev faktiskt därimot överkörd av ett vågberg som bröt blush.gif

O nästa år när jag kommer hem, sparat ihop lite pengar..så e det första jag skall handla, en NAISH 60liters vågis + ett 3.0-3.5 laugh.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    23 december, 2004 vid 15:01

HÄr e ett par snapshots från cämen igår.
    KOmmer en liten kort rulle sedan..vi ladda lite dåligt så de blev inte så mycket att ha..menmen.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    23 december, 2004 vid 15:02

..

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst

….

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst

……..

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst

…..

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    23 december, 2004 vid 15:03

…………

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    23 december, 2004 vid 15:03

……………………

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Idag var de lätt hardcore surf till 100%!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.