Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Idé att sälja till Kitetillverkarna !
-
men har ni kommit igång med tryckningen av certen eller.. ganska många som köar härnere o vill ut o åka..
-
Svar till:
men har ni kommit igång med tryckningen av certen eller.. ganska många som köar härnere o vill ut o åka..
[/ QUOTE ]
Jo jag jobba med att importera dom till Sverige.
Efterfrågan har varit mycket stor och tillgången begränsad.Jag fick info om att de första exen som är beställda var på väg i fredags men efter diverse samtal med Holland visade de sig att de inte låg på flaket för frakt till Sverige ännu, SUCK.
Har sökt dem idag för att få besked och kommer att ta ett snack med tillverkarna i morgon igen.
Enligt dem själva har de kommit ikapp med tillverkningen men hittils i år har det varit stora problem med leveranserna.
De kommer inom ”förhoppningsvis” några dagar att finnas ett gäng med tillsvidare AF-Cert runt om i landet.
Sorry för förseningen men den ligger utomför min kontroll.
Sam
Vd Bajsflame.se -
Svar till:
den sidan är spärrad på min dator har spärrat allt vad b*g porr heter
[/ QUOTE ]
Måste då alltså ha varit ett stort problem för dig att hålla dig ifrån sådana sidor förut (med b*gporr) eftersom de nu är spärrade??? Du är nu då alltså ungefär som en alkis på torken då. Tackan fan för att du är så grinig.
Kom ut ur garderoben nu vet jag, det blir säkert bättre då.
/Kaj(Tech)
-
mest för att min bror o andra människor som kanske skulöle råka använda denna datorn. ska slippa se sådant som kan förstöra hela deraas uppväxt tänk om ngn skulle få för sig att lägga pengar på en sån år grajj ni åker.. med..
-
tror nog att det är dem som åker efter fjolli:sarna som kan va stötnde för kidsen
-
Med tanke på att jag sålt en hel del kites under 2004 och att Speed-leveranserna är slutsålda innan de når min dörr…. Samt att kötiden just nu är 2-3 veckor på dem så verkar det som om alldeles för få (enligt din mening) ha tillgång till ditt fina filter.
Som sagt, Steffo är en liten pöl som många Skåne-locals håller till i. Det finns ganska många fler ställen i detta avlånga land där folk kite’ar. Märkligt nog har LEI-åkare och foilåkare inga som helst problem att samsas på spotsen heller./Kaj(Tech)
-
BTW, ska gå och slagga nu… måste ju upp & jobba imorgon.
Hur som helst vill jag tacka för en roande kväll, min TV är på reparation, Sambon på tjejkväll och dottern sover sedan länge. Trodde jag skulle få en trist kväll i ensamheten men så fel jag hade!
Kul kul, lite grann som Montepython-sketchen där man kan gå och betala pengar/h för ett schysst gräl.Good night Skåne, whatever you ride. He he.
/Kaj(Tech)
-
Svar till:
exakt.. så de är ju skönt att AF Certet kommit igång på allvar nu. Rykten säger att det även krävs på vissa spots i H-stad, nån som vet mer?
[/ QUOTE ]
Vad är det för certifikat då? Hur får man det?
-
Man har ju hört mycket rykten om dessa foil kites. Har aldrig prövat någon så ja ska inte uttala mig, men de är väl bättre på snö än på vatten va ja förstått?
-
Sorry grabbar, idag har jag alldeles för mycket att göra på jobbet för att hinna leka med er.
Jag kommer som sagt ner till Skåne i slutet av augusti (om allt går som jag vill med mina semesterplaner) och då kan ni få prova själva.
Ni får väl hitta något annat att fajtas om idag. Något hittar ni säkert på. He he.
/Kaj(Tech)
Logga in för att svara.