Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › if you gonna be dum, you have to be tough
-
if you gonna be dum, you have to be tough
Posted by stebe on 3 februari, 2008 at 17:03Danne laddade looparna ordentligt idag 🙂
metallifredd replied 16 years, 10 months ago 19 Members · 23 Replies -
23 Replies
-
Hehehe det ser gött ut! dumt att köra på för djupt vatten så att man drunknar!
-
Haha, jag skrattade gott när jag såg det där på väg ut. Kan du inte lägga upp klippet Stebe?
-
kul och se att det inte bara är jag som lyckas med så fina krasher.
-
Jo det skulle jag kunna gjort iof, men jag tänkte spara lite god underhållning till vår nästa storproduktion. Det börjar finnas en del godbitar i arkivet.
Vilken kite var du ute på? -
Fn danne, gillar vilken snärt du har i raileyn på tredje bilden, får upp benen fett möe! O så är du över kiten i den delen av loopen 🙂 Respect!
(gött att de gick bra, trots mjuk sandbotten borde nacken kunna få sig en omgång..)
-
Tja så kan det gå. Är otroligt glad att det gick bra, och att de filmades. ska nog inte försöka göra om den igen 🙂
-
Jo det såg lite läskigt ut. Jag väntade till du var på fötter igen innan jag garvade arslet av mig =)
-
haha ännu ett bomsläpp..! hur lyckas man egentligen, släpper man av panik eller av att man inte orkar hålla i bomen?
-
Huh… Varför så J*vla grunt, måste ju göra galet ont att krascha.
-
Tyckte det såg helt galet ut från stranden. Som att ryggen skulle snäppas av i den där snärten… och sen landning i ankeldjupt vatten… Glad att det gick bra!
Log in to reply.