Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing if you gonna be dum, you have to be tough

• mjersen

Member
    3 februari, 2008 at 17:10

hahah gött o se!!

• snygging

Member
    3 februari, 2008 at 17:10

Hehehe det ser gött ut! dumt att köra på för djupt vatten så att man drunknar!

• aka_kalle

Member
    3 februari, 2008 at 17:15

härligt!

• sourra

Member
    3 februari, 2008 at 17:57

Haha, jag skrattade gott när jag såg det där på väg ut. Kan du inte lägga upp klippet Stebe?

• thorn

Member
    3 februari, 2008 at 18:00

kul och se att det inte bara är jag som lyckas med så fina krasher.

• johanw

Member
    3 februari, 2008 at 18:00

haha gött!! gjorde själv något liknande idag:)

• stebe

Member
    3 februari, 2008 at 18:10

Jo det skulle jag kunna gjort iof, men jag tänkte spara lite god underhållning till vår nästa storproduktion. Det börjar finnas en del godbitar i arkivet.
    Vilken kite var du ute på?

• sourra

Member
    3 februari, 2008 at 18:12

En vit/grå/orange Cult 7.5 med en vågis och blå rashguard.

• jonaish

Member
    3 februari, 2008 at 19:10

gött götti, gött gött

• rusiak

Member
    3 februari, 2008 at 19:26

Fn danne, gillar vilken snärt du har i raileyn på tredje bilden, får upp benen fett möe! O så är du över kiten i den delen av loopen 🙂 Respect!

(gött att de gick bra, trots mjuk sandbotten borde nacken kunna få sig en omgång..)

• dak

Member
    3 februari, 2008 at 21:29

Tja så kan det gå. Är otroligt glad att det gick bra, och att de filmades. ska nog inte försöka göra om den igen 🙂

• sourra

Member
    3 februari, 2008 at 21:40

Jo det såg lite läskigt ut. Jag väntade till du var på fötter igen innan jag garvade arslet av mig =)

• hengo

Member
    3 februari, 2008 at 22:26

haha ännu ett bomsläpp..! hur lyckas man egentligen, släpper man av panik eller av att man inte orkar hålla i bomen?

• tim-eriksson

Member
    3 februari, 2008 at 22:32

Huh… Varför så J*vla grunt, måste ju göra galet ont att krascha.

• neven

Member
    4 februari, 2008 at 07:37

Tyckte det såg helt galet ut från stranden. Som att ryggen skulle snäppas av i den där snärten… och sen landning i ankeldjupt vatten… Glad att det gick bra!

Page 1 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing if you gonna be dum, you have to be tough

You must be logged in to create new discussions.