Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ifrånseglad

• Ifrånseglad

Publicerad av swetiger på 22 oktober, 2002 vid 17:28

Idag blev jag ifrån seglad av min polare som hade 0,4kvm större segel än jag. Behöver jag vara ledsen för detta? Jag menar Det blåste ju knappt och vi hade 6,5 resp.6,9 på likvärdiga brädor så då borde han väl glida ifrån mig. Eller är jag en långsam klåpare?

spoon svarade 22 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • kungdenknege

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 17:38

Du är en långsam klåpare cool.gif Nä, skoja bara, här ärligt talat ingen som helst aning. Jag misstänker dessutom att det är just sådana här inlägg som inte tillför nånting till Konfen ooo.gif laugh.gif tongue.gif

• swetiger

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 17:53

Hade verkligen inte tänkt mig något seriösare svar än så. Visste inte att det fanns några regler om att bara vetenskapliga diskussioner fick äga rum här på konfen.

• kungdenknege

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 18:01

Nämen dåså smile.gif Vassegoo grin.gif

• swetiger

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 18:04

Tack så mycke!!!

• calle_kuling

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 19:12

He, måste bara tillägga: var seglar man med 6,5 en dag som denna?? Här i Visby var det bra mycket bättre tryck, i rak frålandsvind smile.gif

*hohoHOHO* Helgen är schack matt!! cool.gif

• swetiger

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 19:36

På fegmälaren såklart!

• spoon

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 08:14

Jag misstänker att din polare kommer att åka ifrån dig idag också.hehehehe.
    /Spoon

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ifrånseglad

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.