Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Imon ut nån?

• above_the_law

Medlem
    16 januari, 2008 vid 11:43

Ha ha, ja det var en vurpa som borde ha dokumeterats!
    Synd då att det visade sig att jag kommit åt knappen för om man ska filma, fota eller bara kolla på det man plåtat/filmat…den stog på “titta på-läge” hela tiden utan att jag visste om det, suck…Ska tapa fast den jvln nästa gång;-).

Verkade som om min ena sidofena inte gillade att gå på grund heller, så därför har jag just varit hos Fille och köpte två nya sidofenor till vågisen.

Är nu i Kohagen och det brallar i bra från ssv och SOLEN skiner! En vindsurfare ute…när kommer ni?!!!

Ses på vattnet!

jezaja;438774 wrote:
    På tal om det mm-grunda så gjorde nog nicco den skönaste vågsurfvurpan jag sett, från snyggt incruisande till ett väldigt förvånat faceplant 🙂
  • debkausf

Medlem
    16 januari, 2008 vid 15:59

Var på 5:e vik vid 15 tiden men lade ner efter en kvart, det var byigare än byigast! Hur var Laaajet??

• _sofia_

Medlem
    16 januari, 2008 vid 16:04
    WakeNils;438685 wrote:
    grym dag även om det var lite byigt… grymt gött att vara ute på vattnet dock

var en aning ensamt runt lunch (endast en vindsurfare på studiebesök), trodde nästan ni misströstade ett tag där

Lite byigt, de va överraskande byigt:wink: Du fick ju lite sällskap iaf efter lunch,
    benen blev litte trötta (efter skidåkande i åre:laugh: ) så kunde int ute allt för länge…
    Sen blev de la lite trångare på vattnet då tre stycken stack ut då ja kom in.
    Men de va gott och komma ut på vattnet a få årets första åk!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Imon ut nån?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.