Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Imorgon blir det fint!
-
Imorgon blir det fint!
Publicerad av stellan på 8 april, 2004 vid 15:21Stora tysken har siat… Tro inte på DMI. Det kommer vind och sol till Habo. Det har jag sett i fiskarenset.
Väl mött!!dmp svarade 20 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Hoppas det stämmer. Vi från syd kommer nog och hälsar på farbror Habo.
-
Fan gött, blev bara skit i dag, fan det var bättre i jan feb satan vad det blåste i snöbyarna, nu är det bara vindstilla och regn hela jävla tiden..
Det måste bara bli vind i morn assååå..
-
underbart idag ju! men det e ju som dom säger, det är farhult eller cabarete som gäller! var blir det åka av imorron?
-
Svar till:
Stora tysken har siat… Tro inte på DMI. Det kommer vind och sol till Habo. Det har jag sett i fiskarenset.
Väl mött!![/ QUOTE ]
Du glodde fajl i feskarajnset….de e här pau westsian som de beir änna go vorne fäur kajtsörfing…. -
Okaj, ser lite bättre ut idag ju. Är det Habo som gäller? När sticker folk dit i så fall? Jag ska bara koka kaffet och vispa grädden, sen är jag på som fan.
/Freddan
-
är i habo kl 11 och bränner gamla kites för att blidka vindgudarna
-
Hur är det med bommen in till campingen nu för tiden? Stellan, funkar ditt “knep” fortfarande för att komma in?
/Freddan
-
Drar ut inom en timme, är två i bilen så det finns plats för en till från Lund. Bommen är öppen så det behövs inga knep längre, folk har ju redan flyttat in i sina vagnar
073-1515482 -
Jag och Henke kommer i morgon lördag om vinden kommer. Ha en skön dag i solen glöm inte kitetidningar och grillkorven.
-
Snackade precis med Stellan som var i Habo. Han sa att det såg åkbart ut så jag sticker dit nuh!
/Freddan
-
Det va fint o se gammla goa Habo igen! synd att det inte va nån vind.. gör ett nytt försök imorrn..
Logga in för att svara.