Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Imorgon blir det vind!!
-
ja min fönster skakar nu.. på riktigt, men det kan vara molnet som sveper förbi
-
Kul – alla sitter hemma och avvaktar… Vem ska bli den förste att slänga sig i bilen…???
-
åker ner till skanörs hamn om 20 min, blåser ca 5 där och brisen kommer snart!!
-
vafan johan, du bor faktiskt närmast. Tycker du ska vara där o kolla läget
-
2,6 nu 🙁 fast det är ju bara gött om hubers prog. blir lite försenad så man kan jubba klart innan vinden kommer.
-
Det blir säkert bra – Jag åker till Habo nu. Är där om 30 min. Har med mig radio, bra bok och 15m2. Man kan fan inte sitta inne en dag som idag. Vinden kommer säkert. Örnen har ju siat. Då är man färdigriggad. Förresten så var jag i Lundåkra igår kväll vid 20. Det blåste 8 m/s medans det var ”less than one” i Habo….
Ja för er som har tron kvar – ses i Habo… -
Förstod det om du inte skaffat cykel kärra!
Du är den sanna optimisten men visst är det härligt att vara singel ibland, en annan skall väl ha typ 8 m/s stadig vind för att få lämna hemmet att ligga och vänta på vind i 4 timmar är inget för mig tyvärr! Men vänta du bara ett tu tre så har du också blivit lurad av någon söt tjej och då kan du glömma dina ligga och vänta på vinden dagar så njut så länge det varar!
-
Stellan, less than one har det varit i flera dygn nu enl Mr Habo. Jag tror vi ska skicka dit en doktor.
Ringer dig sen och kollar läget
Logga in för att svara.