Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › imorgon gubbs, fetsurf i Lejet!!! eller?
-
imorgon gubbs, fetsurf i Lejet!!! eller?
Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 26 december, 2003 vid 15:08Det ser ruskigt bra ut imorgon!!!!!!
SHi’s ser inte lika lyftande ut som DMi, men ökande till 16m/s ser inte fel ut det heller
2. Nidingen-Måseskär:
Fredag kväll: Mellan sydväst och syd, 10-13 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 80%
Natten till Lördag: Mellan syd och sydväst, 10-13 m/s.
Lördag förmiddag: Sydväst, 10-13 m/s.
Lördag eftermiddag: Sydväst, 10-13 m/s ökande till 16 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 100%Dmi’s ser gryyyyyyyyyyyyyyym ut!!!
surferboy_criss svarade 20 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst26 december, 2003 vid 15:11Jag o Colleman skall ner till 100%!!! (vilketfall jag..hehe)
Va säger ni,
Karapp?
Novice?
Nicke.S?
Jan?
o alla andra?Denna dagen går fan inte att missa..
-
Fy fan vad underbart! Imorgon blir det att rigga innan ljuset kommer och sedan blir det tungturf!
Gårdagen var för övrigt också grym, det börjar bli ordentligt med vinddagar nu, helt underbart hoppas det håller i sej i ett par veckor till.
-
Ja, peter å ian drar förmodligen ner. om ingen bryter benet eller nått. å denna gången ska ja fan inte frysa. de va ju så grymmt varmt igår me dubbla dräkten på.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst26 december, 2003 vid 15:21Fan va gött o höra Nicke.S!!!!
Skall du låna ett Vise Rambo segel imorgon el? -
SMHI på samma linje
SKAGERACK OCH KATTEGATT:
I natt omkring sydväst ökande till 14-18 m/s. På Skagerack i morgon em. möjligen kortvarigt 23.Dessutom verkar temperaturen vara på våran sida också
Fram på lördagen halvklart till mulet och bara lokalt någon skur. 3-8 grader.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst26 december, 2003 vid 15:50Precis!!!
Tempen o allt stämmer..trodde jag skulle få mängddtals me surfsnubbar som ropade: JAAAAA, SURFTiME!!!!!?CAMBO..flytta ner hit o ta med ditt surfgäng!!!
-
din fina 3.7 skulle nog sitta fint imorn faktiskt. ser ut å kunna bli en kopia av julafton ju. bara de att ja inte kommer frysa .
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst26 december, 2003 vid 16:01Skall vi säga 100:- mot att du får låna mitt 3.7?
if you know vatt i mean
-
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SURF TIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!Hänger på imorgon…
ringer dig strax rambo!!! -
JOHN_J_RAMBO
Gäst26 december, 2003 vid 16:11GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT, thats ma maaan!
Nu e vi, Rambo,COlleman,Karapp,Nicke.S,ian o Peter.
6 styckna surfers om alla håller sitt ord..
kommer bli grymt imorgon!!!
-
Jag hänger helt klart på, skall också testa med dubbla dräkter den här gången…
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst26 december, 2003 vid 18:01Gyt mooose!
Nu e vi 7 surfsnubbs..inte så dåligt för att vara LördagFan! har precis shiftat mina DakineContoure stropps helvette från Tigan till Naishen..Tänkte jag skulle få prövat den imorgon..känns nästan som det e dax!!
Men jag får fan inte till inställningen ordentligt, på tigan e det mycket hårdare pad, där satt jag som jutet o den inställningen var helt grym!!
Får inte det att kännas 100% på Naishen, den har lite mjuka pads, så när man skruvar åt så minskar stropsen o det man trodde var bra visar sig inte vara bra..blir tokig, har prvöat flera varianter nu o e inte nöjd!!!
hoppas jag får iordning på et tills imorgon..
inte kul o pilla stroppar när det blåser pansarpung, men det lär bli så för min del..satan va sne man är!
-
amen va fan. du ska la lyckas segla endå eller. utan megaproffssuperperfektinstälda stroppar, eller?
dont worry, be happy
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst26 december, 2003 vid 18:35Nej!!! det går absolut inte att surf då!
Klart det funkar att surfa..det funkar att surfa me dåligt inställda hängseletampar oxå,men det e ju långt ifrån det man vill kunna känna..
Jag vill iallfall känna av min goa relation till brädan, att det e vi 2, både på vattnet o i luften..att vi aldrig lämnar varan motvilligt under surfet
Har flugit ur med bakfoten tidigare några gånger, inte specillet skön kännsla i luften, det har känts som man skall ramla ur vid vanlig åkning oxå..inge bra alls..
Fast det kan ha berott på dem tidigare stropparna jag hade på Naishen, oxå Dakine, fast inte Contoure..vet inte va dem heter,men dem föjde med vid köpet(svarta me vit text)O efter jag handlade mig ett par contoure strops kände jag att, this is the strops for me.
Hur sköna som hällst, passar mina fötter helt grymt!Man sitter gött, o man kommer ur/i hur lätt som hälst.
Men nu har jag fått till det så det känns bra på land iallafall..brukar kännas bra på vattnet då..
men det får jag se imorgon!!!!!
Logga in för att svara.