Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › imorgon gubbs, fetsurf i Lejet!!! eller?
-
imorgon gubbs, fetsurf i Lejet!!! eller?
surferboy_criss svarade 20 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 23 Svar
-
jävlar det kommer ju bli gryyymt mycket bättre drag än i går. visst kom det lite vind på efter middagen men i helhet var det ju ganska vind tomt. Verkar ju bli fullt ös i morgon, hoppas man slipper följderna (medvetslös)
-
asså vet du om peter kan köra eller?
han måste ju för det verkar pajja!… förlåt, gå av menar jag -
Fan va gött med surf imorgon! Dmi ser ju tokgrymt ut ju!!!
Skulle nog behöva en 4nolla imon men min budget tilllåter inte ens en ny fenskruvJag kör själv ner i min volvo kombi imorgon, så är det nån som vill åka med så är det bara å ringa! Nicke S och ian om inte han peter(eller vad hette han?) kan köra så har jag alltså plats i min bil. Har även mycket go rumpvärme i bilen, hörde nått om att du frös på julafton nicke
Mitt mobilnummer är 0736578276 så det är bara å ringa om det är nån som vill åka med!Lets rip…
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst26 december, 2003 vid 21:42Jag o Colleman drar vid 7.30
Fasen att DMi’s senaste uppdate “suger”
Hoppas det håller i sig o kanske till omed blir mera lila igen..Men helt vindlöst kan det ju inte bli!!! -
asså jäklar va laddad man e!
kan ju bli hur bra som helst med 5.3 och 120l!Kalle när ska du dra ner? Känns lite sent att ringa nu men jag går upp rätt tidigt imorron iaf. Ser ut som att vi får skjuss men om nån skulle åka med dej kanske det skulle va rätt gött att slippa packa allt på taket.
-
FY FAAAAAAN vad jag är avis…
jag hade jue fan åkt ner å piskat skiten ur er.. hehe om inte de hade varit för min farsa.. typ -vi åker inte ner nu.. för jag vill inte å jag är en jävvla diktator så…. hmm faaanv a jag vill ner.. ;( å har inget körkort heller… annars hade ja varit helt på att piska lite me 3,7:an -
Damn it asså . Man skulle ju kunna surfa så feting fett idag. måste fixa ett mindre segel tills våren. ANtar att ni surfar skiten ur varandra idag .
Alohaa
Logga in för att svara.