Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Imorgon Nice….
-
Imorgon Nice….
Publicerad av stellan på 9 april, 2004 vid 17:11Tänkte vara ganska tidigt i Habo då det ser riktigt nice ut på förmiddag och lite sämre på em….
melker svarade 20 år, 6 månader sedan 12 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
Jag är på. Hoppas bara prognosen håller. Jag tänkte försöka vara där vid nio.
/Freddan
-
Ser fortfarande bra ut. Jag vet dock inte om det blir Habo eller JP. Hur som helst så räknar jag med att vara på spotten vid niohundratimmar.
/Freddan
-
Ja vi börjar i Habo så får vi se… Så jävla grunt där nu… Någon annan som ska köra i JP istället??
-
Jävla skit vind! 4,8 m/s i Habo nu 09:30 har inte fått kitea på nästan 2 månader! Jobbar dygnet i morgon, Helv……..
-
haha lurade ännu en gång..livet eu Heeeårt, Heeeaaaaåååårt
-
Ja ha vind skojar med oss aprilo! Två timmar på Ribban 7-10 m/s Nordlig vind med strålande sol och 7 st kites på vattnet ibland är livet extra härligt. Ringrostig som fan inte kört på nästan 2 månader men nu är man snart igång som vanligt igen! Yippikaaaeeemother….ingvind! Äntligen.
-
Gött mos på Råå idag ca:10m/s också fick man testa nya Glk Lift2 Jag är en lycklig man!!!
-
ja glk är skitfina kites ända tills man testar nåt bättre, men så är det alltid. testade North Rhino nya den var jevligt fin den mÄääää, fet häng. vi hade fet tryck i habo idag… o12grader ivattnet…
puss
-
fi fan va gött gubbar!! ska se till att jag inte dricker lika många caipirña idag som igår så jag orkar köra imorgon. blir nog habo. verkar ju som det va superklasse idag!!
Logga in för att svara.