Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Imorgon Nice….

• teda

Medlem
    9 april, 2004 vid 17:20

Ha Ha!
    Fiiin bild smile.gif

• fredrik-no1

Medlem
    9 april, 2004 vid 18:15

Jag är på. Hoppas bara prognosen håller. Jag tänkte försöka vara där vid nio.

/Freddan

• stellan

Medlem
    9 april, 2004 vid 18:51

Samma här – frulle vid havet! Ses!

• stellan

Medlem
    10 april, 2004 vid 05:33

öh.. blir lite senare… typ 9.30…

• anonym-anvandare

Medlem
    10 april, 2004 vid 06:05

Ser fortfarande bra ut. Jag vet dock inte om det blir Habo eller JP. Hur som helst så räknar jag med att vara på spotten vid niohundratimmar.

/Freddan

• fredrik-no1

Medlem
    10 april, 2004 vid 06:07

Det var jag asså…

• stellan

Medlem
    10 april, 2004 vid 06:37

Ja vi börjar i Habo så får vi se… Så jävla grunt där nu… Någon annan som ska köra i JP istället??

• patrikol

Medlem
    10 april, 2004 vid 06:57

Jag och Simon kommer också fast säkert inte innan 10:00.

• patrikol

Medlem
    10 april, 2004 vid 07:30

Jävla skit vind! 4,8 m/s i Habo nu 09:30 har inte fått kitea på nästan 2 månader! Jobbar dygnet i morgon, Helv…….. frown.gif

• rambo_johnson

Medlem
    10 april, 2004 vid 08:03

haha lurade ännu en gång..livet eu Heeeårt, Heeeaaaaåååårt

• patrikol

Medlem
    10 april, 2004 vid 08:16

Ja fi fan! smile.gif

• patrikol

Medlem
    10 april, 2004 vid 12:41

Ja ha vind skojar med oss aprilo! smile.gifTvå timmar på Ribban 7-10 m/s Nordlig vind med strålande sol och 7 st kites på vattnet ibland är livet extra härligt. Ringrostig som fan inte kört på nästan 2 månader men nu är man snart igång som vanligt igen! Yippikaaaeeemother….ingvind! Äntligen. smile.gif

• larssa

Medlem
    10 april, 2004 vid 15:16

Gött mos på Råå idag ca:10m/s också fick man testa nya Glk Lift2 Jag är en lycklig man!!! grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    10 april, 2004 vid 15:38

ja glk är skitfina kites ända tills man testar nåt bättre, men så är det alltid. testade North Rhino nya den var jevligt fin den mÄääää, fet häng. vi hade fet tryck i habo idag… o12grader ivattnet…

puss

• mackan

Medlem
    10 april, 2004 vid 16:47

fi fan va gött gubbar!! ska se till att jag inte dricker lika många caipirña idag som igår så jag orkar köra imorgon. blir nog habo. verkar ju som det va superklasse idag!!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Imorgon Nice….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.