Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Imorn???
-
Imorn???
Publicerad av virena på 3 december, 2006 vid 14:47Snälla, snälla, snälla säg att nån är ledig imorn. Det skall blåsa mycket och jag vill jättegärna få va nr två på min nya 7a, Kalina snodde oskulden i fredags:frown:
Är det nån som är ledig så hör jättegärna av er, jag vill vill vill åka, Kommer inte överleva om jag inte får ut på vattnet och leka imorn. Så snälla rädda mig. Jag kan precis hela dagen 0739929262 från GBG och så långt söder ut som det behövs typ…kanske inte ända till habo dock
simoneburgess svarade 18 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
@SimonEBurgess 352479 wrote:
COme, come, to Habo we will take you!
I’m not sure if I want to be taken:wink:
Och till Fredrik, vet ju inte vad du heter på steffo men det spelar ju inte så stor roll. Tack för att du räddade min måndag. 3 timmars superskön åkning gjorde mig grymt lycklig. Sitter här på jobbet och tittar ut genom fönstet och längtar efter att komma ut igen. Tjohooo!!!
-
ahh come on, Habo offers up some of the best stuff around, ooh and skottens coffee and biscuts, although due to popular demand I may have to change to Tea……….
-
oh yeah, Johan is gonna be there!!! the Giffelmonster himself!!! hahahaha
-
Skam på torra land! Vart var du idag skotten? jag fick stoppa upp en av mina våtdräkter med halm och låtsas att det var du när Bresky var ute och åkte
-
hehehee sorry Simon, had a bit of a thing to deal with at home today… such is life. Maybe I am going out tomorrow though, I have to speak with Ludde and check he doesnt need some help over at the shop, if not I will be out with Martin and Johan for ya….
I will be back with my humor on thursday for sure though!
-
torsdag och torsdag… det är imorgon det gäller! och du kan ta med dig kaffe ändå skotten, jag planerer att ta med en termos varm choklad 🙂
vi ses imorgon -
@skotten 352812 wrote:
ahh come on, Habo offers up some of the best stuff around, ooh and skottens coffee and biscuts, although due to popular demand I may have to change to Tea……….
Nu e de ju kitea jag vill göra och inte fika, fast det är klart, efter några timmars surf brukar det kurra lite i magen och lite schysst eftersnack är ju alltid trevligt:wink:
-
@Virena 352809 wrote:
Och till Fredrik, vet ju inte vad du heter på steffo men det spelar ju inte så stor roll. Tack för att du räddade min måndag. 3 timmars superskön åkning gjorde mig grymt lycklig. Sitter här på jobbet och tittar ut genom fönstet och längtar efter att komma ut igen. Tjohooo!!!
Tack själv för en riktigt nice dag i Varberg.
(Ser inte ut som jag kan på fredag :frown: )
-
@SimonEBurgess 352821 wrote:
Skam på torra land! Vart var du idag skotten? jag fick stoppa upp en av mina våtdräkter med halm och låtsas att det var du när Bresky var ute och åkte
hur va vattnet i habo i dag?? lika platt som vanligt eller har vattennivån hunnit höjjas och blivigt choppigt?
-
det tryckte på ganska bra idag, men det hade nog gått att köra med en 10a. ses där ute!
-
@sifix 352885 wrote:
Tack själv för en riktigt nice dag i Varberg.
(Ser inte ut som jag kan på fredag :frown: )
Tjaba!
Typiskt att du inte kan på fredag:frown: får försöka hitta nån annan att leka med. Men hur har du det på måndag. Jag börjar jobba först 13.30 och skulle gärna hinna med ett morgonsurf om du e sugen. Det verkar ju blåsa i massor:smile:.
Logga in för att svara.