• Publicerad av virena på 16 maj, 2007 vid 18:10

Är det nån som tror att det funkar imorn? DMI verkar bättre än Windguru, rena lotteriet det där ju. Vart kör man på nord. Är det björkäng som gäller då:mad:. Funkar det eller är det bättre att satsa på klättring:confused2:

tote svarade 17 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • tote

Medlem
    16 maj, 2007 vid 19:21

Tja Virre
    Jag är på om det ser bra ut i morgon. Vi kan väl höras av.

• henkeman70

Medlem
    16 maj, 2007 vid 19:28

Faaan alltsa, ni har battre chansa pa vind an jag ju..! Sitter pa Karpathos – Grekland mest vindsakra o typ och inte en skymt av vind… Onskar jag var i Svea… Ni far beratta vad jag missat nar jag kommer hem 🙁 Hors pa sondag! 🙂

• virena

Medlem
    16 maj, 2007 vid 19:59

Tompa, Jag har dina takräcken. Du får dem imorn eller under helgen. Typiskt att jag glömde det när vi var i Läjet hade dem i bilen.

Henke, fasen jag lider med dig. Jag har nollpsykiskt motsånd mot frustration för tillfället. Fick mig ett redigt psykbryt när ni drog och kitade den där söndagen när jag klättrade istället. Fasen hoppas ni får lite vind snart. Finns det inget annat kul att leka med?

• tote

Medlem
    16 maj, 2007 vid 20:10

@henkeman70 383765 wrote:

Faaan alltsa, ni har battre chansa pa vind an jag ju..! Sitter pa Karpathos – Grekland mest vindsakra o typ och inte en skymt av vind… Onskar jag var i Svea… Ni far beratta vad jag missat nar jag kommer hem 🙁 Hors pa sondag! 🙂

Helt sjukt ju. Hoppas du får någon bra dag! Du kommer iaf vara brunast i viken när du kommer hem :smirk: 😉 .

• fesen

Medlem
    16 maj, 2007 vid 21:01

Hmmm….skiter nog att kita imorgon.

Men fredag däremot…det står i kalendern!

• virena

Medlem
    16 maj, 2007 vid 21:26

På vilken vind då? Fredag verkar ju heldött:mad:

• tote

Medlem
    16 maj, 2007 vid 21:59

Imorn på FM/dagen kan nog bli bra tror jag!? Är svinsugen nu så faan om det ösregnar! Vet en spot som jag tror funkar bra.
    God natt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.