Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Imorn tisdag!

• magiccookie

Member
    1 augusti, 2007 at 07:42

Grymt galet kul igår i Björkäng och dessutom er sköna människor att åka ner med!!! Byigt, vågor och dessutom platt…haha 😉
    //Peace

• sourra

Member
    1 augusti, 2007 at 07:54

Äh, byigt var det bara om man stod inne vid land och harvade.

• wakenils

Member
    1 augusti, 2007 at 08:51

Vart har du bilderna då sourra? Räknade med att de skulle varit uppe på nätet när jag gick upp i morse… =)

• magiccookie

Member
    1 augusti, 2007 at 10:37
    sourra;401815 wrote:
    Äh, byigt var det bara om man stod inne vid land och harvade.

Jo så kanske det var, men då vart jag väl därinne och harvade då!!! 😉 Just det..bilderna??? Blev det några schyssta??

• sourra

Member
    1 augusti, 2007 at 10:39

@WakeNils 401844 wrote:

Vart har du bilderna då sourra? Räknade med att de skulle varit uppe på nätet när jag gick upp i morse… =)

Hehe, jag gjorde mitt bästa. Satte skiten på tankning igår när vi kom hem men 3 GB tar sin tid och jag blev tvångsnattad så det fick tugga över natten. Sen klev jag upp kl 05:15 och började välja och fippla bland sudd och skak medan jag drack min Gyllenmust men dessvärre hann jag inte komma tillrätta med den kissiga kontrasten som det är på Bazookan. Får Lightrooma klart ikväll. Dock missade jag nästan tåget. Om det står “Yngling vansinneskörde kinesmoppe genom centrum” imorgon på löpet så är jag skyldig.

• nic

Member
    1 augusti, 2007 at 13:12

Samtidigt i en annan del av solstänkt kuststräcka tilldrygalägger 2 bröder rågade 2.3 mil för att till slut mötas av cleant nästan side-offshorevågaktigt och plattvatten… 🙂

nic

• sourra

Member
    1 augusti, 2007 at 14:09

2 bröder ey? Bill och Bull? =) Ser ut som att ni åkte ut till stenudden. Kan tänka mig att det vågade på av bara fan. Men var det inte stundtals überbyigt när ni körde på läsidan av land?

• nic

Member
    1 augusti, 2007 at 14:15

@sourra 401936 wrote:

2 bröder ey? Bill och Bull? =) Ser ut som att ni åkte ut till stenudden. Kan tänka mig att det vågade på av bara fan. Men var det inte stundtals überbyigt när ni körde på läsidan av land?

Det var byigt på vägen ut så fort man kom i lä av något men inte när vi kom fram. E ganska platt på land där.

nic

• sourra

Member
    1 augusti, 2007 at 18:14

Nu du Nils, nu blir det bilder.

• sourra

Member
    1 augusti, 2007 at 18:15

…och ett par eftersläntare från the golden hour.

• wakenils

Member
    1 augusti, 2007 at 19:15

Gött mos!
    Nu är det takläggning här nere i Falkenberg…

• tjoppe

Member
    1 augusti, 2007 at 19:22

hmm inte kitat på 2 dagar nu..
    man får helt klart abstinens

• sourra

Member
    1 augusti, 2007 at 19:30

Du gör det bara för taklagsfesten.

Är semestern över Tjoppe?

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Imorn tisdag!

You must be logged in to create new discussions.