Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Imorrn Måndag borde det bli surf i STHLM !

• big_jeppe

Medlem
    21 september, 2004 vid 20:06

Visst hade det varit grymmt att åka till Torö istället, men svårt att hinna om man smiter från jobbet kl.14.
    Björkvik är betydligt närmare för mig.

• dude

Medlem
    23 september, 2004 vid 09:31

Torö insidan. Seglade 6.2 15:00 till ca 17:00. Riggade ner till 5.4. Vid 18:15-tiden kändes det igen lite örerriggat, så jag testade rigga 4.7at. Det var stundvis bra tryck i men ända tills mörkret vid 19:30-tiden var det nog 5.4 som gällde för att ha bra tryck, speciellt vid bryten mot Kolguskärdär där vinden tenderade att gå ner.

• tabi

Medlem
    23 september, 2004 vid 17:38

haha det håller jag med om!

j-vla puckelpist…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Imorrn Måndag borde det bli surf i STHLM !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.