Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing In God’s Hands ZTV idag 21:00

• kungdenknege

Medlem
    18 mars, 2003 vid 14:13

“User Comments: So bad, that anyone involved in its creation should be slain, or at least banned from ever making another film.” Muahaha, jo den verkar ju sevärd wink.gif

• stinger

Medlem
    18 mars, 2003 vid 14:47

Filmen var igår kväll (måndag). Misstänker att du missade den. Gillar man surfing på stora vågor (typ Jaws) finns det ett stort underhållningsvärde i filmen.

Rollistan innhåller namn som Rush Randle, Pete Cabrinha, Brock Little, Shane Dorian (hette han så?), Brian Kealuna (stavning?) som i princip spelar sig själva. Handlingen i filmen är i stort sett obefintlig men mycket snygga surfscener. Som sagt: Gillar man surfing så är tiden framför TVn inte bortkastad.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 mars, 2003 vid 15:05

Han som sa så var nog inte så intresserad av surfing. Jag tyckte att den var helt underbar.. Skitsnygga miljöer (bali & hawaii) och surfing från jaws. Man blev inte så lite sugen av att köpa en enkel till vågorna!!!

betyg: 4 av 5 (som surfingfilm)

• jpeter

Medlem
    18 mars, 2003 vid 16:56

Det var bland det bästa som visats på svensk teve på mycket länge. Men som sagt, dom kunde lagt ner lite mer arbete på handlingen.

• oskie

Medlem
    18 mars, 2003 vid 19:33

Jag hängde inte med i hela filmen, såg den samtidigt som jag spelade bf1942 smile.gif … Men vad jag tyckte var konstigt var att de reagerade så överdrivet när någon föll av brädan när dom surfade vid jättevågorna. Fast det är kanske ganska riskabelt att få en 16 fotarvåg över sig?

• otg

Medlem
    18 mars, 2003 vid 20:04

fan.. tyckte filmen var riktigt fet.. speciellt några ruskit snygga aerials av Rush randle… och anledningen till att dom gjorde så stor grej av att ramla av brädan är nog den att chanserna för att man kommer upp igen ligger runt 50/50…

/Olle tongue.gif

• stinger

Medlem
    18 mars, 2003 vid 20:29

Jag tycker också att filmen är kanonbra (lite trött på jobbet i min förra post). Snyggt filmad och inte den vanliga trötta storyn: Nybörjaren från fastlandet får stryk av localsen för att senare i filmen vinna Pipeline masters-får snyggaste tjejen och vinner alla locals respekt. Sen tycker jag att det är ett plus att rollistan och stuntlistan nästan är identiska.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 mars, 2003 vid 13:30

ska lägga upp den på ftpn så fort ja hinner

• safesurfer

Medlem
    19 mars, 2003 vid 15:24

Den filmen är mycket bättre ursnygga brudar och mycket surf. Kan det bli bättre, behövs ingen story.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing In God’s Hands ZTV idag 21:00

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.