Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing In the bleak midwinter……

• dude

Medlem
    1 januari, 2012 vid 00:14

Tack för fantastiska bilder Per! Jag tycker om bild två bäst. Du seglar verkligen bra!

• peter-h

Medlem
    1 januari, 2012 vid 10:33

Vilka otroligt fina bilder o bra rippat , i år ska det bli mer vågsegling för mig !

Gott nytt år / Peter

• robin

Medlem
    1 januari, 2012 vid 19:35

Jävlar vad bra du är Per, på alla sätt. Att du ens kör 90 mil TOR + färja mitt i vintern säger rätt mycket, och att du sedan rippar de fina vågorna sönder och samman säger resten. Jag är sjukt imponerad!

• brett

Medlem
    9 januari, 2012 vid 08:04

Blir ju helt galen av o se de grymma bilderna:) , O jag som var på väg dit över julen ångrar bittert de ändrade planerna 🙁 Tobbes bilder på Per är fantastiska och spotet är ju helt magiskt , längtar till nästa session på ön.
    //Henke

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing In the bleak midwinter……

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.