Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Inbjudan – Säsongsöppning Habo Ljung 21 April
-
Inbjudan – Säsongsöppning Habo Ljung 21 April
matthias svarade 17 år, 12 månader sedan 35 Medlemmar · 98 Svar
-
tilägg stellan. . vi tar med ett par crossar också.. men inte att testas bara tittas på. det låter för mycket..
-
@christianengörebro 374914 wrote:
undrar samma sak! hallo Locals!
Martin! Emils polare från Örebro här, fråga Emil om kvaliteten på brudarna jag tänkte ta med;)kanske kan dela med mig…
måste ju hitta slagg ställe. vill inte frysa i militärtältet, har dock kamin i den så va fan, om inte annat får väl båda brudarna värma mig i sovsäcken:grin:
P.i.m.p
Örebroyo! ska försöka fixa nått! annars får det helt enket bli camp och bonfire..
-
070406 – Tillägg: North med Anna Sparre kommer och visar upp sig!
070403 – Tillägg: Ozone har anmält sin närvaro och kommer dit med kites.
070405 – Tillägg: Slingshot från Landskrona kommer också med sina prylar.
070407 – Tillägg: EH är också på med sina prylar./Lidde
-
Sounds great all in all. Lets just hope there is wind next saturday, does not look that good so far.
-
vi behöver väl ingen vind om vi ska dricka öl.. blir så kallt dåå
-
Ok we are seriously talking about filming the first in the series of the Tarpaulin 2007 films…
We can speak to mike and see if we can all camp out in Habo, get a bit of a blaze, barbeq and beers on the go… who feels like it?
-
@skotten 375344 wrote:
Ok we are seriously talking about filming the first in the series of the Tarpaulin 2007 films…
We can speak to mike and see if we can all camp out in Habo, get a bit of a blaze, barbeq and beers on the go… who feels like it?
I like it a lot, najs idea tonish!
But the wind is no gooood you know?!
-
@skotten 375344 wrote:
count me in! but the wind looks to dissapoint us.
-
Ledsen att säga det… men eventet till helgen måste ställas in – Jag är ju inte hemma!
Logga in för att svara.