Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inbjudan till Haga Park 24-25 maj

• speedan

Medlem
    27 maj, 2008 vid 04:34

Härlig tävling, tackar alla och inser att jag måste börja träna var ju slut redan efter riggningen. 🙂

• jester

Medlem
    27 maj, 2008 vid 05:50

(Och ännu en gång ursäkta för jag körde över dig J, det var lite otäckt).

Det e lugnt. Dock finns risken att jag kommer påminna dig lite då o då… 😀

• marden

Medlem
    27 maj, 2008 vid 17:20

@lbj 469690 wrote:

Lite bilder mest från stranden
    http://lbj.myjalbum.net/2008%2005%2025%20Haga%20Park/
    LBj

tackar för arrangemanget o vinden, kan knappast bli bättre va!

fina bilder lbj tog mig en ny avator

bjuder också på några bilder från stranden?

• Knatte

Gäst
    27 maj, 2008 vid 19:05

@lbj 469690 wrote:

Lite bilder mest från stranden
    http://lbj.myjalbum.net/2008%2005%2025%20Haga%20Park/
    LBj

Bra bilder Lasse! Kul att den nya kameran och objektiven verkade funka bra:laugh:

• p-malmkvist

Medlem
    27 maj, 2008 vid 22:46

Är det någon mer än jag som misstänker att Marcus B laddade stenhårt på fredagkvällen, att döma av bild nr 30 från lbj fotoalbum..:wink:

• imported_macts

Medlem
    28 maj, 2008 vid 08:41

@P Malmkvist 470409 wrote:

Är det någon mer än jag som misstänker att Marcus B laddade stenhårt på fredagkvällen, att döma av bild nr 30 från lbj fotoalbum..:wink:

Jag kan inte ens skylla på det….jag var nämligen helt spiknykter på fredagkvällen……däremot så lyckades jag dra på mig en hjärnskakning första repan i heat 2 på lördagen och om kortet är taget efter det så är det min ursäkt…om det är taget innan smällen så har jag ingen ursäkt:)

Är fortfarande halvdöv med lock för båda öronen och är hemma och kurerar mig efter hjärnskakningen…inte så skoj, men i alla fall ingen vind och en massa solsken..

• glader

Medlem
    28 maj, 2008 vid 09:06
    MacTS;470483 wrote:
    …däremot så lyckades jag dra på mig en hjärnskakning första repan i heat 2 på lördagen…

Vad hände?

• imported_macts

Medlem
    28 maj, 2008 vid 09:08

@glader 470504 wrote:

Vad hände?

En klassisk spinout där railen nöp fast och det blev en viss slung-effekt. Måste ha dunkat skalen i masten….är glad att jag hade hjälm

• p-malmkvist

Medlem
    28 maj, 2008 vid 10:02
    MacTS;470483 wrote:
    Jag kan inte ens skylla på det….jag var nämligen helt spiknykter på fredagkvällen……däremot så lyckades jag dra på mig en hjärnskakning första repan i heat 2 på lördagen och om kortet är taget efter det så är det min ursäkt…om det är taget innan smällen så har jag ingen ursäkt:)

Är fortfarande halvdöv med lock för båda öronen och är hemma och kurerar mig efter hjärnskakningen…inte så skoj, men i alla fall ingen vind och en massa solsken..

Ajaj!! Det hade jag ingen aning om.. Hoppas det fort blir bättre så du kan komma ut på vattnet igen..

• imported_macts

Medlem
    28 maj, 2008 vid 10:07

@P Malmkvist 470520 wrote:

Ajaj!! Det hade jag ingen aning om.. Hoppas det fort blir bättre så du kan komma ut på vattnet igen..

Det är ingen fara….ett par dars vila till så är det nog lugnt sen

• jester

Medlem
    28 maj, 2008 vid 10:43

Åhå.. Så jag var inte ensam om den bedriften, alltså? Surt att det inte blåst något under våren, så man hinner trimma in sig på nya grejer…

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inbjudan till Haga Park 24-25 maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.